Saturday, October 3, 2009

CALEA
























Am avut o discutie most enticing cu cineva de la kabbalah romania.

Dupa cum ati vazut, de cind am descoperit blogul ravului Laitman am tradus multe din articolele lui, care mi se par extrem de curajoase si pertinente, de asemenea foarte clar explicate chiar si pentru cineva care nu stie Kabbalah, sau nu a studiat pina acum aceasta stiinta milenara.

In discutie am fost acuzata ca nu fac parte din grup si nu inteleg ce insemna forta grupului si de asemenea ca nu m-am lamurit care este Calea. Aia adevarata.
Ok, for the record, m-am saturat pina peste cap de habotnici, din orice religie ar fi ei
.

Pe blogul MEU scriu despre toate religiile, religii pe care-surpriza- le-am practicat si inca cu singe.Nimic din ce am scris pe blog nu este nefiltrat de practica mea spirituala serioasa. Am dedicat cel putin citiva ani, cu maestrii autentici, uneori ascunsi, ai deiferitelor cai.
Si am ajuns laurmatoarea concluzie
: CALEA este aia care ti se potriveste tie.

NU are crestinismul, kabbalah, islamul, shamanismul, hinduismul, buddhismul vreo licenta exclusiva scrisa de Dumnezeu.
Calea e aia ce ti se muleaza pe structura energetica pentru ca, nu-i asa, sintem toti DIFERITI. Calea mea e aia din care care iau cind am nevoie, CE am nevoie dintr-o anumita practica, ceva ce mi se potriveste in momentul respectiv pentru o anumita problema.

Nu cred in cai exclusiviste, in habotnici si in persoane care ma judeca. A-i judeca pe ceilalti dupa standardele tale insemna, after all, ca tu, ala care judeci NU AI INTELES NIMIC DESPRE NICI O CALE.
CALEA care ma duce la Dumnezeu e aia pe care merg EU.
Poate miine imi voi schimba calea. Poate ca miine voi intelege mai mult.
POATE ca miine voi vrea sa ma iau de piept cu tatal ceresc sau cu mama divina pentru ca asa simt eu in acel momet.
Si, traind in acest univers pradalnic, am toate drepturile.

Calea e una singura. Cea care imi conduce pasii, in ritmul meu, spre divinitate.
Uneori cad.Alteori o iau inapoi. Alteori stau in extazul divin pe care il simt cind fac dragoste sublima cu iubitul meu.A face dragoste este o cale. A te duce la biserica este alta. A nu crede in nimic este si asta o cale. Toate sint caile mele, pentru ca in cele din urma EU SINT DUMNEZEU, SI DUMNEZEU SE REGASESTE IN MINE, MEREU SI MEREU, JUCIND LILA DIVINA, JOCUL DE-A V-ATI ASCUNSELEA CU EL INSUSI.

P.S-cred cu tarie ca in fiecare religie se revela Dumnezeu.Prin fiecare religie ajungi exact in acelasi loc.Dupa cum spune Don Juan, nicaieri.
Sau mai bine spus fiecare religie te aduce fata in fata cu tine, the spark of awareness, pe care Vulturul a desprins-o din el, ca sa-i aminteasca ca nu e singur, si ca sa fie imbunatatita cu experienta vietii.

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites