Sunday, April 18, 2010

Nakshibendi Sufi Hadra

4 comments:

Ce petrecareata e lumea.
Ti-am zis si pw twiter ca ieri eram cat pe ce sa merg la un curs de yoga, dar m-am razgandit. Am un prieten care are in jur de 35 de ani dar arata de 25 si mi-a zis ca e de la faptul ca practica asa ceva. Nu prea cunosc detalii, nu stiu cu ce se mananca sau ce pretentii au de la cei care s-ar inscrie la astfel de cursuri...dar as vrea sa incerc
ce ma sfatuiesti?

depinde ce fel de yoga
orice ai face, foloseste-ti discernamintul, alege ceea ce iti face bine, dar nu te lasa spalat pe creier
succes!

Am avut un profesor la facultate, Vasile Paun il cheama, si mereu ne invita la cursuri de formare, de aura, karma samd. I-am zis ca asta e manipulare si s-a suparat ;)

nu orice curs de gen e de manipualre, multe sint, de aia am zis sa-ti folosesti discernamintul; exista si cursuri autentice

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites