Thursday, June 11, 2009

HOTCITY PRETUIESTE PRIETENIA









































Dupa ani de zile in care am acumulat relatii fierbinti am ajuns la concluzia ca prietenia este cel mai pretios lucru. Hotcity, cu leapsa data m-a facut sa-mi regindesc prioritatile. Asa ca daca vreti sa va faceti prietenele fericite, preluati leapsa si savurati o bere rece intre fete!

Prieten este cel ce in momentele de totala disperare sta de mina cu tine ca sa nu faci ceva necugetat. Multumesc Hedda, Nayma,Li.
Prietene sint cele ce iti spun adevarul despre ceea ce te doare in cel mai potrivit mod, pentru a te scoate din tristetea unei despartiri, si tot prietenele sint cele care atunci cind o iei prin gard iti atrag atentia. Multumesc Carmen.

Prietenele mele sint vinturile Rotii timpului, vinturi ce se manifesta prin femei pentru a ne darui puterea si intelepciunea lor.

Gabita, prietena mea din adolescenta, nu poate suporta sa stea prea mult linga mine. O obosesc mi-a spus, dar de citeva ori pe an ne vedem si imi da forta. Are grija de mine. Ma iubeste si ma rasfata, ca pe vremea cind sfioase deschideam portile bisericii Silvestru pentru a-l descoperi pe parintele Galeriu. Gabita gateste lucruri minunate inventate de ea si mi le aduce cu dragoste, si printeaza poze frumoase care imi ramin in suflet lipite ca marca de scrisoare. Gabita este vintul de sud cald, pasional si senzual.

Hedda, prietena mea iubita, elfa mea blonda din Berlin, care mi-a deschis usa cind nu aveam unde sa stau este gardiana viselor mele. Ea mi-a aratat primele pase magice si tot ea m-a invatat ca a visa este posibil, iar magia se manifesta oricind, doar sa avem incredere in noi. Si tot Hedda este cea care cu duritate ma ia peste picior atunci cind ma complac prea mult.Te iubesc lumina stalucitoare.Hedda tu esti vintul de est cochet, usor, jucaus.

Li, nemtoaica apriga ce parea atit de rece, este cea care mi-a demonstrat adevaratul spirit german-metodic, disciplinat, cei mai buni prieteni, care niciodata, sub nici o forma nu te parasesc, indiferent de cit de grele sint circumstantele. Li mi-a aratat ca la 46 de ani poti sa arati ca la 28, si ca nu e niciodata prea tirziu-daca ai disciplina si vointa-sa incepi o noua falcutate si sa iti faci visele sa devina realitate. Li traieste acum intr-o padure, lucrind ca psiholog intr-un spa de vis din inima Germaniei.Vintul de vest melancolic, plin de compasiune, misterios este cel mai bun visator, ca Li.

Agnes este maestra mea Reiki din Canada, prietena sufletului meu, cea care dupa 10 ani in care i-am pierdut urma m-a facut sa simt ca de fapt timpul si spatiul nu exista. Agnes, care e de ajuns doar sa-mi spuna doua vorbe calde si orice nor se sterge de pe cer. Agnes scrie carti si in ele ma regasesc cu sufletul si imi iau putere. Agnes este femeia nagual, cea care inglobeaza in structura sa emotionala si energetica toate cele patru vinturi.

Carmen, care in pofida celor mai dure vicisitudini si-a pastrat zimbetul, fiind un magnet al fericirii chiar si cind negura s-ar fi vrut asternuta peste noi.Uneori cele mai ciudate locuri ascund cele mai frumoase zimbete si suflete.

Nayma, fetita cea subtire ca un lujer, care izbucneste ca o tornada de vara zdrobind orice impotrivire, Nayma ce imprastie caldura in jurul ei si taie la singe cind vrea, prietena zilelor mele intunecate si luminate, tovarasa cu care calatoresc pe dunele galbene ce sint antecamera primei porti a visatului, sensibila si puternica, intotdeauna aici, acum. Vintul de nord ce distruge orice poarta cu palele sale irezistibile cinta prin ea.

Eu nu am prietene, am aliati, tovarasi de lupta cu care infrunt necunoscutul, ca un luptator calator in infinit.
Si pentru voi, cele care mi-ati aratat ca in aceast univers pradalnic a fi statornic in prietenie nu este ceva exceptional ci ceva firesc, un cintec (cuvintele aici)
Va iubesc!
P.S. copiii si pisicile se pun?

5 comments:

Draguţa mea, văd că ai găsit link-ul :) Tare frumoase prietenele tale :) Te îmbrăţişez cu drag real!

P.S. Pisicile, dar mai ales căţeii sunt de bază :) Vezi intră la Hotcity acolo la postare şi pune-ţi link-ul. Pup

multumesc lia, nu mergea mai devreme pagina lor
pup

"O prietenie adevarata, este in viata ceea ce este o oaza in pustiu: un colt verde de umbra in infernul fierbinte si galben al nisipului nestatornic."Anonim

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites