Friday, April 16, 2010

BUZELE TALE, DOUA PETALE

MOTTO:
noaptea ca o mina fina
te atinge pe obraz
tu iubita mea divina
cu ochi verzi precum un praz
ETC, ETC,ETC and so on and so forth

God...io nu ma mai culc singura la noapte...mi-e frica
Am gasit un blog horror.Ce 'the ring', 'hunted house' sau 'chuckie'...alea-s parfum
blogul lu baiatu'(??????)LisandruLisandru e cea mai horror intimplare din viata mea.
Deci intru io in linistea mea sufleteasca si dau de un post.Horror. De iubire cica,
Spicuiesc acest florilegiu:

"Trăiau această dragoste a lor cu toată fiinţa, lăsând sufletele cu ferestrele deschise, ca să intre tot dorul şi toată neliniştea plăcută pe care o aduc sentimentele intense."

Wtf bici sentimentele intense, alea de care tu habar n-ai, NU SINT gen neliniste placuta...dor, taie ca lama, ustura ca sarea pe rana si te fac sa mori si sa invii. Like, for real.
Mai departe:

'Ii trecu mâna prin părul lung şi o sărută mult, până ce norii pufoşi abandonară dansul şi făcură loc stelelor.
Aici e deja freaky..'nori pufosi'?Are u like...gay?Not that is something wrong with that(citat din Seinfeld, nu te ambala)

lA care ea ii raspunde:

'Am reuşit să atingem apogeul iubirii,

Fiindcă sufletele noastre vibrează la unison.

Nimic şi nimeni nu le poate separa,

Nimic şi nimeni nu va reuşi să le rănescă.

Mulţi se vor întreba cum rezistăm,

Mulţi vor crede că este doar un vis

Din care aşteaptă nerăbdători să ne trezim,

Ca apoi să spună:

„Ştiam, aşa ceva este imposibil de atins!”

Iar noi le vom răspunde tuturor să se iubească,

Pentru că iubirea respiră prin tot ceea ce ne înconjoară,

Trebuie doar să întindem mâna

Şi să ne deschidem sufletul fără teamă,

Numai aşa vom fi siguri că am găsit-o.

Atunci, îmi şopteşti la ureche:

Am uitat să le spunem ceva foarte important,

MINCIUNA este inamicul IUBIRII!

Dacă ea va exista,

Niciodată nu veţi putea spune,

Trăim fericirea de a iubi total.

Vă spunem cu aceeaşi bucurie ,

Deschideţi-vă sufletele, iubiţi curat,

Nu lăsaţi minciuna să vă răpescă

Cel mai frumos verb inventat „ A IUBI”.

TE ADOR, LISANDRU!'

si el

TE IUBESC, DRAGOSTEA MEA MARE – iată o altă declaraţie de dragoste în versuri pe care o primesc cu sufletul deschis. Şi cu inima palpitând din cauza emoţiei care mă cuprinde de fiecare dată când citesc ceea ce scrii şi când te simt alături, ziua sau noaptea… TE IUBESC… Mulţumesc pentru aceste versuri minunate…

Ok! Cam asta e...imi pare rau daca va trec fiori reci pe sira, dar am vrut sa nu sufar singura la noapte.

Iubire adevarata mi se pare asta dintre groparele si aleasa, iubire ce rezulta din invitatiile la nunta. Astea
Fara dulcegarii, fara vraja si damf de Salam sau Copilul de aur, fara declaratii de amor pe bloguri roz dulceag vomitiv.
Si o dedicatie gingasa:

P.S-acest post este o satira si va fi luat ca atare!

4 comments:

Pana si Bacovia ma excita mai mult! BRB tre sa vomit

bacovia merge asa dupa fo 5 tequila.

Deci acum pe bune, exista? Ma simt deja norocoasa ca n-am intalnit asa exemplare. Cand ziceau astia ca barbatii sunt pe cale de disparitie n-am crezut ca e asa de grav...
Eu tot sper ca era la misto...

NOT!sau era un blog de satira?si nu m-am prins io?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites