Monday, April 12, 2010

APUCA SABIA!


Apuca sabia!


Cand fiecare zi e-o lupta
Si lupta tine zeci de ani,
Ce faci, viteaz cu spada rupta,
In fata cruzilor dusmani?

Ce fac? Arunc privirea-n slava,
Sa smulg secretul cel temut
Si, din gandirea mea grozava
Imi fac si sabie si scut.

De vrei o viata-n libertate
Si om sa fii cu-adevarat,
Apuca sabia, barbate,
Ca nu-i nimic de neluptat!

Priveste cerul fara pata
Si vars' al lacrimii venin!
Insfaca-n pumni a vietii soarta
Si rupe-al lantului destin!

Paseste darz, cu fata-n Soare,
Sa stie toti ca esti stapan
Din vita cea nemuritoare
De Om din Dac si din Român!

P.S-Nu stiu cine a scris-o, am gasit-o pe net in commuri..daca aflati spuneti-mi si mie

4 comments:

poezia este scrisa de Pavel Corut, apare in volumul ''Cântece Daco-Române ''...

iti multumesc mult, este exceptionala, prin faptul ca descrie exact atitudinea unui luptator, si nu a unuia care isi plinge de mila..iar noi sintem neam de luptatori, nu de mamaliga care nu explodeaza, asa cum am fost spalati pe creier sa credem prin falsificarea istoriei si teroare comunista

Daca nu ai citit-o inca, iti recomand cartea lui Ileana Vulpescu, ''Saruta pamantul acesta''.
Cred c-o sa-ti placa...

PS. Acum esti ''aici'' (''aici''-ul meu):), sau,...acolo ?
De nu esti ''aici'', ai scapat ieri de o furtuna de nisip :)

nu am citit-o,d ar o s-o caut..si nu sint la erez din apcate..coming as soona s i can....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites