Monday, April 12, 2010

Schimband Programul Nostru De Operare


Egoism. Perceptie

Postat pe 5 aprilie 2010 la 7:47 pm

Dr. Michael LaitmanTrebuie sa intelegem ca cineva de Sus se joaca cu noi. Acum ma percep pe mine insumi ca fiind ceva foarte pretios. Cu toate acestea, eu am fost pur si simplu programat sa percep in acest fel. Nu este nimic special sau unic in mine. Am fost creat doar pentru a avea cea mai mare grija de mine. Un program a fost insuflat in mecanismul meu intern care ma face fixat de mine insumi, astfel incat, tot timpul, la fel ca un robot, imi pasa doar de mine.

Totusi, intr-adevar, acest program este mai strain pentru mine decat ceva ce percep a fi in afara mea. Este important sa discern ca acest program intern ma actioneaza si sa inteleg ca este complet opus adevarului. Trebuie sa incercam sa ne mutam la programul exterior. Trebuie sa construim noi insine programul exterior. Construirea acestuia inseamna sa ne intoarcem la actul creatiei.

Incepem sa actionam noi in locul Creatorului. Folosim puterea lui de Lumina pentru a ne programa pe noi insine in raport cu dorintele noastre exterioare (Kelim), in acelasi fel in care Creatorul ne-a programat, in ceea ce priveste dorintele noastre actuale. Vom efectua aceeasi munca. In acest sens vom studia ceea ce a facut Creatorul; vom obtine puterea asupra realitatii si vom deveni la fel de intelepti ca si Creatorul. Dobandim aceeasi perceptie.

Desi acest lucru se numeste mai presus de ratiune, nu inseamna ca facem asta fara judecata. Dimpotriva, verific constant ce a facut Creatorul in mine si acum eu trebuie sa transfer asta in afara mea. Cu toate acestea trebuie sa invat despre ego-ul meu in mod gradat pentru ca, in interior, lucrez mai presus de ratiune. Creatorul m-a programat sa am grija de mine in mod constant, dar, prin aceasta munca, eu verific si vad ca aceasta este atat de artificial si de nejustificat. Vad ca, peste faptul ca este nefolositor, imi dauneaza. Prin urmare, folosesc asta ca sa invat cum sa schimb programul in directia opusa – de la interior catre exterior.

Traducere - Tania Dumitrescu

Materiale relative:

Pregateste-te pentru schimbarea perceptiilor

Lectia Zilnica de Kabbalah. Perceptie

Postat in 28 Martie 2010, la 6:33 am

Dr. Michael LaitmanCine este El, Creatorul? Creatorul este senzatia mea interna a urmatoarei stari personale de exaltare pana la limita imaginatiei mele. De fiecare data cand are loc o schimbare in mine, vad Creatorul intr-o noua forma. De aceea El este numit Bo-re (vino si vezi).

Trebuie sa intelegem ca aici nu este nimic absolut si de neschimbat. Totul depinde de capacitatile personale de intelegere, perceptie si cunoastere. In realitate nu exista un adevar etern sau de neschimbat. Trebuie sa fim pregatiti pentru aceste perceptii schimbatoare. Ce a fost negru va deveni alb si viceversa. Intreaga atitudine, evaluare si felul de a vedea lucrurile se vor schimba.

Noua ni se poate parea ca acesta este un sistem precar, care nu are o baza solida. Insa pe alta parte ne ofera o noua fundatie, complet unica, ce poarta numele de credinta deasupra ratiunii. In alte cuvinte, prin dorintele egoiste ne este imposibil sa primim vreo cunoastere inradacinata in piatra care nu se va schimba vreodata.

Scopul acestui adevar fluctuant este acela de a impinge o persoana inspre cautarea unui fundament solid. Astfel aceasta cautare conduce la realizarea faptului ca singurul adevar de neclintit este revelat in Lumea Spirituala. Fundamentul solid este descoperit ca fiind situat in credinta, in forta daruirii, nicidecum in forta primirii. Revelarea se face prin certitudini ce se afla dincolo de mintea si senzatia mea – la primul nivel al daruirii, Bina.

Dintr-odata devine clar faptul ca nu exista lucruri ce se neaga reciproc sau care se afla in opozitie unul fata de altul. In schimb, se reveleaza faptul ca prin conectarea si complementarea unora cu altele, toate devin parti ale unui singur si perfect intreg. Se intelege ca Faraonul, Creatorul, persoana insasi precum si Sarpele sunt parti ale unui intreg singular. Aceasta perfectiune se reveleaza unei persoane ca fiind baza rigida si neschimbatoare a tuturor actiunilor sale.

Traducere – Florin Bosilcov

sursa kabbala romania

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites