Wednesday, February 9, 2011

PREMIILE MELE

Share/Bookmark


Am vazut ca circula tot felul de premii prin blogosfera, asa ca m-am gindit sa dau si eu unul citorva dintre blogurile mele preferate.
Ele sint karmic approved, stamped and promoted by the one and only karmapolice.

De ce? Premiul meu nu merge spre genialitatea bloggerilor sau traficul pe care il au, ci pe corectitudinea si statura lor morala. In curind, conform minunatei traditii a blogului nostru, o sa fac si un stamp karmapolice disapproved..dar pina atunci iata blogurile la care merge premiul meu:

1- Cabral pe care il cunosc de mic, pentru ca am lucrat cu Arge si cu Mircea, parintii lui, chiar daca el habar nu are cine sint. Un incapatinat ale carui idealuri nu s-au topit in timp...bravo Cabral keep up the good work!

2- Liei pe care o admir pentru toata munca umanitara pe care a facut-o, concept care mie personal mi se pre foarte greu de manifestat, mai ales atunci cind e din inima si nu pentru reclama.

3- Lui Shakuka care impinge la greu caruta Islamului intr-o lume din ce in ce mai ostila fata de aceasta religie minunata, de care, daca o cunosti si o APLICI CORECT mai ales (nu ca extremistii), te indragostesti iremediabil.

4- Ramanilor de pe RomaniaDacia care incearca sa reaprinda flacara mindriei nationale, intr-o tara din care nu stii cum sa fugi si cind ai reusit, nu stii cum s-o mai uiti.

5-
Mihaelei care are un blog simplu si extrem de personal... nimic neobisnuit sau iesit din comun, in afara de bunul simt si sinceritatea, de care mai toti am uitat.

6-
Love Guritzei, care mai lenesa in ultima perioada nu a mai postat nimic, dar care scrie lucruri extrem de interesante despre manipularile la care sintem supusi zilnic.

7- un premiu special pentru un blog neobisnuit, foarte ciudat mi se pare ca are atitia followers, pentru ca este foarte eclectic dar absolut EXCEPTIONAL, cel al domnului Delacamboru, care descifreaza in pietre si in arhitectura populara misterele si mostenirea pe care dacii ne-au lasat-o.

8- Si ultimul pour la bonne bouche, celor de la fymaa, pionieri in materie de bloguri spirituale, (nu ca cele noi care au aparut ca ciupercile dupa ploaie nespunind nimic si copiindu-se cu nesimtire unele pe altele), baieti ce promoveaza adevaratele valori spirituale si lupta de citiva ani buni prin mijloace mediatice impotriva sclaviei din Matrice.

The badge arata asa:



si daca aveti chef sa vi-l puneti pe blog aveti codul in dreapta blogului (normal ca mi-am scris si numele ca deh, reclama sufletul comertului).

Si o dedicatie muzicala pentru cei de mai sus:



I caught sight of my reflection
I caught it in the window
I saw the darkness in my heart
I saw the signs of my undoing
They had been there from the start

And the darkness still has work to do
The knotted chord's untying
The heated and the holy
Oh they're sitting there on high
So secure with everything they're buying

In the blood of Eden lie the woman and the man
With the man in the woman and the woman in the man
In the blood of Eden lie the woman and the man
We wanted the the union oh the union of the woman, the woman and the man

My grip is surely slipping
I think I've lost my hold
Yes I think I've lost my hold
I cannot get insurance any more
They don't take credit, only gold
Is that a dagger or a crucifix I see
You hold so tightly in your hand
And all the while the distance grows between you and me
I do not understand

In the blood of Eden lie the woman and the man
With the man in the woman and the woman in the man
In the blood of Eden lie the woman and the man
We wanted the the union oh the union of the woman, the woman and the man

At my request you take me in
In that tenderness I am floating away
No certainty, nothing to rely on
Holding still for a moment
What a moment this is
Oh for a moment of forgetting
A moment of bliss
Oh....

I can hear the distant thunder
Of a million unheard souls
Of a million unheard souls
Watch each one reach for creature comfort
For the filling of their holes

In the blood of Eden lie the woman and the man
I feel the man in the woman and the woman in the man
In the blood of Eden lie the woman and the man
I feel the man in the woman and the woman in the man

In the blood of Eden we have done everything we can
In the blood of Eden, so we end as we began
With the man in the woman and the woman in the man
It was all for the union, oh the union of the woman, the woman and the man

11 comments:

De abia astept cu disapproved...

Mersi, mersi, normal ca o sa postez bannerul. Celalalt pentru mine era cam horror!!!

wow... "impinge la greu caruta Islamului" :))
deseori ma intreb daca am inceput sa plictisesc cu postarile mele. mersi mult pt premiu :*

deloc nu pictisesti, din contra e un blog care iese din comun, nu prin sofisticare ci prin sinceritatea emotiilor

Nu am mai primit un premiu din clasa a VIII-a, adică de foarte demult … mulţumim ! Despre numărul de vizitatori: trebuie să mă credeţi că nu am făptuit ceva paranormal pentru atracţie. Dacă prin eclectism înţelegem şi faptul că idei din diferite ramuri ale cunoaşterii sunt adunate în conglomerat spre a fi pus în evidenţă alt adevăr … atunci aţi tras la ţintă!
Aş vrea să scriu mai mult … nu mi-am revenit … premiul acesta m-a dat de-a dura …eu care ziceam că aşa şi pe dincolo ! În acest moment nu pot realiza cât sunt de dator ! Vă doresc o noapte de poveste !

eu sint cea onorata si incintata de scrierile dvs

Multumim pentru apreciere. Ne onoreaza premiul oferit de tine.
Si noi am fost inspirati de alti pioneri bloggeri, dar am vrut sa umplem un gol pe care-l simteam totusi, prezent in lumea virtuala.
Te imbratisam cu drag,
Echipa FYMaaa

Draga mea, iti multumesc din suflet pentru premiu, ma onoreaza. Sper sa nu dezamagesc vreodata prea tare :) Te pupez!

multa caldura acolo unde esti(exterioara si de la cei din jurul tau)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites