Wednesday, December 12, 2012

MAHAVIDYAS-WORDLESS WEDNESDAY

ABOUT THE TEN MAHAVIDYAS HERE




 

MIERCUREA FARA CUVINTE NE VINE DE LA CARMEN


MAHAVIDYAS SAU CELE 10 PUTERI COSMICE SINT MANIFESTARI ALE LUI DUMNEZEU IN PLANUL MATERIAL


SRI BAGALAMUKHI-MARS(MARTE)

SRI BHUVANESHWARI(MOON)
 

SRI CHINNAMASTA(RAHU)


SRI DHUMAVATI(KETU)


SRI KAMALATMIKA(VENUS)


SRI MATANGI(SUN)


SRI TRIPURA SUNDARI(MERCURY)


SRI TARA(JUPITER)


SRI TRIPURA BHAIRAVI(LAGNA)  


SRI KALI (SATURN)

cybershamans (karmapolice) / CC BY-NC-ND 3.0
Share/Bookmark

20 comments:

@nima-si tie draga mea
@slow-ma bucur ca iti plac

Servus! Am fost fascinat, evident, de atmosfera "noptilor arabe", am citit despre India, e o lume aparte intre "arabi" si "galbeni", desi grecii au ajuns pana acolo, condusi de marele Alexandru, nu au lasat influente... Cam atat! restul, asa cum spuneam, e la fel de misterios ca basmele copilariei!
Seara buna sa ai!

Uite chestii de care nu aveam habar! :) Multumim.

This comment has been removed by a blog administrator.

Fără cuvinte, fără cuvinte, da' tot mi-ar fi plăcut să spui mai multe despre ele...

Yes, very interesting. Greetings.

@tiberiu-da, sint forte celeste ca si sefirotii ce guverneaza centrii energetici ai corpului uman
@vasile-o seara plina de mistere sa ai
@addicted-cu placere sper sa iti fi placut
@zina-ce sa fac a trebuit sa ma adaptez temei

Mă atrag toate lucrurile esoterice, misterioase, care țin de religii, credințe, dar și horoscoapele, astrele, zeitățile, zânele, iar la tine găsesc din toate din belșug! O seară minunată îți doresc! :)

Interesant!
Seară magică îți doresc!

Destul de interesant:-? Chiar nu aveam habar :-??
O seara frumoasa in continuare :)

@leovi-welcome, nice having u here
@mirela-caut horoscopul noului an daca gasesc unul bun o sa-l postez
@elena-ce urare frumoasa, si tie draga mea
@zdwuby-ma bucur ca ai gasit interesant postul meu

o adevarata stiinta a interpreta fiecare desen si simbol... Stim doar cat de putin stim din ceea ce stim! :)
happy WW!

Poate ne povestesti mai mult alta data despre ele...
Numai bine!

Marturisesc ca nu cunosc nimic despre aceste 10 puteri cosmice.
Dar imaginile postate sunt foarte frumoase, a mai zis cineva, parca ar fi ca din cele 1001 de nopti.
O seara cat mai placuta sa ai!

M-am încumetat şi-a doua oară...
dar "deşi-mi spui vorbe pe-nţeles / eu nu te pot pricepe".
O seară frumoasă!

Visul meu este sa ajung in India. Foarte probabil ca va ramane in acest stadiu, dar e bine de stiut unele aspecte... Multumesc!

Fascinant! A scris cineva ca seamana cu Arborele Vietii (modul in care ai postat imaginile)... Cred ca da... :)
Zile fericite iti doresc, alaturi de cei dragi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites