Thursday, August 4, 2011

BANARAS-A MYSTIC LOVE STORY



BANARAS-a mystic love story-este un film superb, despre iubire mistica, un film spiritual, ce ne vorbeste despre calatoria spirituala a unei tinere rasfatate si un tinar initiat din alta casta.

Pentru ca nesimtitii de pe youtube l-au scos, l-am regasit in citeva parti pe trilulilu tradus.
Este un film de vazut alaturi de cei dragi, sau singur intr-o seara parfumata de vara.

Muzica este sublima, la fel si imaginile.
O melodie din film, pentru ca nu am gasit trailerul:



BANARES-A MYSTIC LOVE STORY PART 1:


Banaras A Mystic Love Story 2006 film indian prima parte

Vezi mai multe video din film


cybershamans
(karmapolice) / CC BY-NC-ND 3.0
Share/Bookmark

4 comments:

ce bine ca l-au tradus
mi-a placut foarte mult, e finut

da, si eu m-am bucurat, cum rezisti cu postul?pup

Buna ziua !
Vreau sa vad si eu filmul Banaras- A mistic love story, si nu-l gasesc tradus nicaieri. Daca aveti vreun link va rog sa mi-l trimiteti si mie ( mail : selenike_consult@yahoo.com)
Multumesc anticipat!

https://www.youtube.com/watch?v=R9QoUAMMlVc

aici e filmul downloadeaza l si cauta o subtitrare online, n se mai gaseste online decit asa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites