Monday, November 9, 2009

INCET DAR SIGUR

CE PANA MEA ROMANIA E PE ULTIMUL LOC LA TOATE, DAR LA INCARTELARE SINTEM PE PRIMUL LOC...CINE A STRIGAT EUEUEUEU VREAU SA FIU CIT MAI REPEDE INCARTELAT?BOC?ALTUL?MAI CONTEAZA?


Persoanele ce apelează la serviciile Regiei Autonome de Transport Bucureşti (RATB) au parte de o noua schimbare. Dacă abonamentele au fost deja înlocuite cu cartele electronice, de la 1 ianuarie 2010 vine rândul biletelelor de hârtie cu una sau două călătorii să fie înlocuite de astfel de cartele.

Potrivit purtătorului de cuvânt al RATB, Mihai Vlădărău, în această perioadă se fac sondaje printre călători.
În cazul în care se constată că 50% dintre bucureşteni nu ştiu să folosească noul sistem pe bază de cartele electronice, eliminarea biletelor se amâna cu un trimestru, maximum două.

Călătorii RATB, familiarizaţi deja cu aceste tipuri de cartele, de tip abonament, nu par să întâmpine probleme odată cu desfiinţarea biletelor de hârtie, însă există o şansă mai mare de a combate circulatul pe “neve” ?(DIN CLICK)


4 comments:

Nu cred ca asta va combate circulatul pe neve. Insa oare cit costa cartelele. Cine le va produce? Cit va valora contractul? Ca de platiti va plati tot calatorul...

azi mi-am pus bilete pe card:)) dar nu l-am validat :-/ ma intreb ce ar zice la un control daca nu validez

Romania-you can run but you can't hide

@shkk-oops domnu am uitat ca ma grabeam..god e aberant in germania inca sint bilete din carton, de ce trebuie noi sa fim motz la prostii>?

@LMN-exact..sper sa nu se ajunga c ain berlin unde vin controlorii cu soldatii cu cinii dupa ei...u can;t hide n u can;t run

@C-exact, te-am citat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites