Friday, February 27, 2009

DE CE-MI PLACE LA CAMPINA




CAMPINA seamana cu Berlinul.
Sa ma explic.
Oamenii sint politicosi si oh, shock, nu te imping pe strada. Aerul este curat ca la Berlin, inca. Profesorii de la scoala, alt shock, chiar explica in clasa lectiile, nu ca cei din Bucuresti care fac lectiile de mintuiala ca, dupa aia, elevii sa le dea bani tot lor, pe meditatii-cum facea dirigu' lu fiimea la mate. Exista chiar si piscina si ore de arte martiale, iar piscina nu costa 5 milioane pe luna. Casieritele de la supermarket sint dragute si vinzatoarele raspund la intrebari politicos. Oamenii spun multumesc si buna ziua si uneori chiar iti zimbesc pe strada. Did i mention ca lumea nu te impinge pe strada?

Ah si sa nu uit.
Azi m-am dus sa-mi platesc factura la apa, ca mi-au taiat-o din cauza ca pitzula de instiintare nu mi-a venit decit prea tirziu(asta e nasol-tre' sa stii tu cind sa te duci sa platesti apa, ca nu-ti vine factura acasa. Asa, si iata-ma pe mine azi, crizata deja ca o sa fac weekendul in frig, ca normal ca mi-am inchis singura centrala pe gaze sa nu se duca dracu' din lipsa de apa, ajung deci crizata si minune, era INVENTAR. Acu sincer, daca eram in BUK, nu mai inaintam nici pina la usa, dar aici m-am gindit sa intreb. Si am fost indrumata catre departamentul economic unde un nene foarte dragut m-a ajutat si m-a trimis la casierie care era in INVENTAR. Si care fete aveau toate facturile la naiba, in INVENTAR. Dar tanti, in loc sa urle s-a apucat de scormonit printre mormanele de facturi si mi le-a gasit pe ale mele, si astfel am putut sa-mi achit factura. Si mai mult nenea cel dragut a sunat un alt nene dragut sa vina imediat sa ma rebranseze.
Mie imi place la Campina. Acum imi beau cafeaua la caldurica si ma felicit ca sint intr-un oras atit de frumos.
Parca imi mai trece un pic dorul de Ierusalim.

1 comments:

Sublim oras, sa nu uitam si de Cornu, un alt loc sublim :) si de terasa Ice Ady, brings back memories :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites