Thursday, October 18, 2012

MARIE ANTOINETTE




Dulce sincronicitate zilele trecute m-am gindit intens la destinul reginei Frantei a carei viata a fost atit de trist curmata de "bravii" revolutionari.

Cautind pe net am aflat ca data mortii sale a fost 16 octombrie si iarasi, mi s-a infiorat singele.

Am revazut cu placere amestecata cu melancolie minunatul film ce o are pe Kristen Dunst in rolul principal, AICI subtitrat, si am cautat povestile enigmatice despre disparitia fiului sau(sau a fost omorit in inchisoare?) si despre cei ce sustin ca au fost urmasii acestei triste, vesele, elegante/complexe regine.

Iar pentru cei ce au timp, 'Colierul reginei' scris de Dumas despre celebra afacere in care regina a cazut nevinovata..pe scribd

 

cybershamans (karmapolice) / CC BY-NC-ND 3.0
Share/Bookmark

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites