Saturday, June 18, 2011

FILMUL DE DUMINICA-A MIDSUMMER NIGHT DREAM




Share/Bookmark

Prepare to be enchanted by this gorgeous and funny magickal movie

FULL MOVIE HERE

IMDB description here
Bonus-great cast


Da, stiu nu e duminica inca, dar dupa atitea video-uri si posturi grele, am decis ca si eu si cititorii mei avem nevoie de ceva funny, usor, frumos vizual si destept. Asa ca alegerea mea pentru acest sfirsit de saptamina este A MIDSUMMER NIGHT DREAM, un film adaptat dupa 'Visul unei nopti de vara' a lui Shakespeare.


Distributia este grea de tot, Michelle Pfeiffer, Rupert Everett, Stanley Tucci, Christian Bale, Sophie Marceau fiind doar citiva dintre artisti, vizualul este mirific, umorul de buna calitate si all in all este un film incintator...in plus chiar imi era dor de zine si spiridusi, si sa nu uitam ca se apropie data magica(ce la noi corespunde cu Sinzienele)


Va las sa-l savurati, tradus, aici

and the trailer:



P.S.- am ris cu lacrimi la piesa de la sfirsitul filmului..nepretuita


cybershamans (karmapolice) / CC BY-NC-ND 3.0

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites