Friday, June 17, 2011

PARANOIA PE WEB




Share/Bookmark

Pina unde merge paranoia unora si dorinta de a-si face reclama pe spatele altora?

Asa cum stiti, pe blogul meu de multe ori am preluat articole de pe alte siteuri INTOTDEAUNA CU LINK LA BLOG SI NUMELE ACESTUIA CLAR SCRIS, DE OBICEI MAI MARE DECIT FONTII MEI SI CU ALTA CULOARE, TOCMAI PT CA EU CRED IN PROMOVAREA unor articole bune.


Pina acum toti cei de la care am preluat mi-au devenit amici, de multe ori asta concretizindu-se in link exchange. Bloguri mari din sfera mea de interes mi-au devenit partenere si au acceptat cu gratie parteneriat cu mine.Oricum eu nu promovez decit blogurile care sincer imi plac. Le gasiti in blogrollul meu.

In Romania legea copyright-ului exista, dar este elusive.
Acum ceva timp am gasit pe un blog culinar-not my thang-o reteta pe care o stiu de la vecina mea de la Cimpina, si care imi place foarte mult pentru ca in afara de judetul Prahova, nu am mai vazut nici o gospodina ca o face-este vorba de flori de salcim in aluat, si mi-a adus aminte de ce ii place fetei mele.

Pe acest blog culinar aceasta reteta era cu poze, asa ca am adaugat-o evident cu linkul si numele blogului.
Acum, fata paranoica imi scrie FOARTE AGRESIV-asta m-a deranjat extrem de mult, pentru ca eu nu reactionez prea bine la amenintari-daca imi scria pe un ton frumos ca vrea sa ii scot materialul i-l scoteam fara probleme-ca ma reclama, o sa vad ce imi face ea mie, n so on n so forth..

I-am raspuns in stilul meu de XENA.
Inainte m-am interesat ca poate sint proasta-si ....evident ca am dreptate. In momentul in care tu la un post pui button de add pe facebook, twitter, blogger, este clar ca de fapt tu vrei ca oamenii sa iti share continutul. Dar sintem mai interesanti daca ne dam importanti si urlam cu tupeu la altii.

Nu o sa scriu numele blogului de retete-lame btw daca doar atit o duce capul- ca nu am chef sa ii fac si mai multa reclama.
Anyway fata m-a reclamat la blogger care i-a removed postul de pe blogul meu-AMEN TO THAT!

Intrebarea ramine-cit de nesimtit si disperat sa fii ca in contradictie cu vizibila ta dorinta de publicitate, sa te dai in stamba, doar ca sa atragi atentia asupra ta???

On a more funny note, vorbind cu unul dintre A listeri despre aceasta problema, mi-a spus rizind ca in fond sintem in Rromania, si cultura gospodinelor ce se uita la telenovele e in floare, iar lupta intre bloggeri nu se da intre hateri si A listeri ci intre blogurile pentru gospodine care au cele mai multe followers, deh(grins)

Dar e trendy...arhi si zoso au haters..eu am lamers..LA CHAIM!

P.S bici-acest post este un pamflet si trebuie luat ca atare!!!

cybershamans (karmapolice) / CC BY-NC-ND 3.0

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites