Tuesday, June 14, 2011

CE CIUDATI SINTEM!




Share/Bookmark


Am auzit de filmul asta de o mie de ori....am auzit ca a fost propunerea Romaniei pentru Oscar, ca a participat la festivalul de film de la Berlin unde a impresionat...toata lumea l-a laudat pe actorul principal, un detinut de la Braila parca, ce impreuna cu alti detinuti a participat la filmarea acestui film, la propunerea regizorului care a vrut ca filmul sa aiba a touch de autenticitatae, dar si sa le dea acestor oameni o sansa.


Azi am citit ca Papan Chilibar a murit de leucemie la o virsta la care altii abia isi incep viata.
Dar sint sigura ca unul ce cind vrea sa fluiere, fluiera, indiferent de conditii, fluiera acum prin rai, alergind dupa fluturi cu aripi de inger.


Toti colegii lui, care au luptat in ultimele luni sa-i obtina singele necesar unei transfuzii, dar si sa-l tina departe de inchisoare (el fiind condamnat pentru furt), sint foarte tristi.

Si atunci m-am hotarit si eu sa vad acest film, sper cu voi.
Sintem ciudati...o persoana nu ne pare interesanta decit atunci cind nu o mai avem aproape.....

FILMUL AICI

cybershamans (karmapolice) / CC BY-NC-ND 3.0

2 comments:

pacat, mi s-a parut un personaj foarte interesant. si autentic!.. deci era bolnav inca de pe vremea cand filma? pacat ca din banii castigati nu s-a putut face ceva si pt el

da, era bvolnav dar nu asa grav...colegii l-au ajutat problema a fost ca nu a gasit singe potrivit sau maduva nu stiu exact

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites