Saturday, June 18, 2011

LINK EXCHANGE










Share/Bookmark

Pe bune cred ca trebuie sa incep o noua rubrica, 'surfing thru shit' la capitolul internet.

Dupa ce ieri v-am scris despre
proasta cu blogul cu mincarea,
azi uitindu-ma la blogurile mele din blogroll am avut surpriza neplacuta sa constat ca unii dintre cei ce mi-au scris(ei mie) rugindu-ma sa le fac un link exchange-si eu in marea mea milostivire am facut-o blogurile lor aflindu-se la inceput de altfel- m-au scos din blogrollul lor.

Recap-ei mi-au scris ca sa ii bag in blogroll, eu i-am ajutat si acum, ei m-au scos pe mine fara sa aiba macar bunul simt sa ma anunte.
Da, e vorba de oradeanul.


Au mai fost bloguri cu care am avut aceeasi probelam, unul avind acum un mare site de film, DAR care politicos, in momentul in care a trecut de la blog la platforma, ne-a trimis tuturor celor care l-am ajutat sa creasca un email in care ne-a anuntat ca din cauza schimbarii facut a pierdut blogrollul si daca vrem, sa ii trimitem din nou linkurile-respect.

Nu si fratii mai dashtepti care, cresc pe linkurile noastre, isi iau domeniu si apoi ii arunca pe promoteri-nu daca esti arhi sau zoso sau cabral desigur- la gunoi.


De acum ANUNT OFICIAL ca nu mai primesc nici o cerere de link exchange.
Blogurile CARE IMI PLAC MIE-daca vor fi unele noi-vor fi adaugate cind o sa am eu chef. Pina atunci ratatilor, am o veste proasta pentru voi. Online media creste enorm si la fel si calitatea cititorilor si userilor. CInd incepe sa ti se duca vestea ca esti neserios, esti mincat.

cybershamans (karmapolice) / CC BY-NC-ND 3.0

2 comments:

take it easy...
cred ca asa trebuia sa faci de la inceput :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites