Sunday, June 27, 2010

Aşa vă place Nichita Stănescu?

Share/Bookmark


* Noi sîntem poligloţi de limba română. Vorbim limba română de 5 ori mai bine ca voi. * Nu de C.I.A. mă cutremurCi de K.G.B.-ul ei! * O carte cu prea multe dădace riscă să moară cu paginile netăiate. * Uneori se răsuceşte sîngele în mine, cum crivăţul în teii de toamnă. * Dacă nu am fi superstiţioşi, am fi numai nişte maşini. * Acum, în preajma vîrstei de 40 de ani, mi-aş schimba cu plăcere trupul cu cel al lui Cassius Clay. * Discreţia, după opinia mea, este vulgară. Discreţia, după opinia mea, este falsă, neadevărată şi snoabă. Nu cunosc nici o vieţuitoare discretă. Nu cunosc nici o plantă discretă. Nu cunosc nici un sistem cosmic discret.

* Nu sînt indiferent la trecerea timpului, sînt numai din ce în ce mai obosit.
* Am găsit o toantă care ţine la mine. Şi ştiţi de unde ştiu că ţine la mine? Mi-a spălat cămaşa.
* Să-l fi văzut pe taică-miu dormind! Nici de sforăit n-avea treabă. S-o fi văzut pe maică-mea veghindu-l! Respirarea ei lîngă el, Doamne, ce muzică de Johann Sebastian Bach!
* În definitiv, cea mai veche rachetă a lumii a fost Turnul Babel.
* Piramida s-a abţinut să devină munte.
* Să ai timp şi lene înseamnă a avea valoare.
* Folclorul este dorul de a te întoarce acasă.
* Mă inundă mirosul de zăpadă...
* Vadime, Vadime
Eu am loc de tine
Tu ai loc de mine
Vadime, Vadime.


Florilegiu selectat de
CORNELIU VADIM TUDOR


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites