Wednesday, October 7, 2009

Întrebări de 1000 de puncte



Vulpea asta enervanta de loc nu ma lasa in linistea mea sufleteasca, ci ma excita intelectual si energetic.

Acum de exemplu, in loc sa-mi vad de treaba mea trebuie sa ma chinui sa raspund la intrebarile alea care nu-mi dau pace.
Feel free to replicate!


1. Ce vârstă ţi-ai da dacă nu ai şti câţi ani ai?
De cind m-am intors din Germanika si Israel m-am lasat supta in noroiul romanesc. Cred ca am imbatrinit cu fo 10 ani. Sa zic un 35. Nasol moment! Da' tot sex bomb sint(sic)

2. Ce e mai rău: să eşuezi sau să nu încerci?
Să nu incerci damn it! Sa vegetezi in fata televizorului traind povestile altcuiva e cea mai nashpa moarte pe care o cunosc. Mai bine moarta sarind cu parapanta in mare-btw-am vazut asta la Tel Aviv-sigur o sa incerc si io!

3. Dacă viaţa e atât de scurtă, de ce facem multe lucruri care nu ne plac?
Uneori din nefericire, trebuie sa faci lucruri care nu-ti plac pentru a supravietui. In orice alt context e de laba.Si inutil.

4. Când ţi se pare că s-a vorbit şi s-a făcut totul, ţi se pare că ai vorbit mai mult decât ai făcut?
Clar, da, cu toate ca militez radical impotriva trancanelii si pro actiune rapida.
Dar, da.Trist! Incerc sa recuperez cu tacere interioara multa si deasa.

5. Dacă moneda naţională ar fi fericirea, cât de bogat ai fi?
Ma tem ca as fi regina Curtii miracolelor si nu the Fisher King!

6. Care este lucrul pe care ai vrea să îl vezi cel mai mult schimbat la oameni?
Dorinta de a se elibera din MahaMaya, care sa devina atit de insuportabila incit sa nu mai poata trai nici macar o secunda in matrice, ca sclavi ai flyersilor.

7. Faci ceea ce ai visat că faci, sau faci ceea ce faci pentru că împrejurările te-au adus aici?
Ambele. Fac ceea ce am visat sa fac, ca o razbunare personala pe toti cei ce cu obstinatie s-au incapatinat sa imi puna obstacole in cale. Ca pe o revansa pe care mi-o iau in fata karmei. Ca pe o provocare pe care i-o arunc Vulturului.
Ca pe o nonactiune.
Si da, am facut multe lucruri circumstantiale. Iar unele s-au prelungit peste program.

8. Dacă media de viaţă ar fi de doar 40 de ani, ţi-ai trăi viaţa diferit?
Daca as stii ca mor la 40 de ani, as fi pierdut mai putin timp cu lucruri neesentiale.
In rest, NOT!

9. Eşti mai preocupat să faci lucrurile cum trebuie sau lucrurile care trebuie?
Pai nu-i tot aia? A face lucrurile cum trebuie, inseamna in tensegrity sa fii impecabil. Cum faci lucrurile CUM trebuie?Fara sa pierzi energie in the process.
Automat, alegi atunci numai lucrurile CARE trebuie.
Cred ca trebuie inceput cu selectia celor CARE trebuie, urmata de actiunea perfecta.

10. Dacă ar fi să oferi un singur sfat unui copil despre viaţă, care ar fi acela?
NU TRAI CA UN SCLAV!ELIBEREAZA-TE PRIN ORICE MIJLOACE!

11. Ce ai prefera să fii: un geniu stresat sau un prost fericit?
Sint un geniu stresat. Se pare ca nu atit de geniu incit sa invat sa devin unul fericit!.Mai sper inca sa invat sa-mi folosesc si celelalte parti din creier pentru a deveni fericita!.

12. Ce-ai alege între amintirile pe care le ai până acum sau a fi incapabil să mai ai amintiri de acum înainte?
Cred ca intrebarea e gresita. A nu pierde energie din amintiri, si a nu le transforma in triggere pentru noi experiente identice, ci intr-o sursa de reinnoire permanenta, e raspunsul meu.
Desigur prin recapitulare, ne luam energia inapoi si ne modificam astfel viitorul.

13. Îţi mai aduci aminte de momentul acela de acum 5 ani când erai extrem de nervos şi nefericit? Mai are vreo importanţă acum?
Da. Si da. Nu am fost cuminte si nu mi-am facut recapitularea zilnica.

14. Care este cea mai frumoasă amintire de-a ta din copilărie? Ce o face atât de specială?
Eu in gradina bunicii, tolanita pe iarba sub gardul de forsythia auriu, printre lacramioarele parfumate. Eu dindu-ma de-a dura pe tapsanul din gradina pina sub liliecii albi si mov din poarta. Sapind o cazemata sub zapada cu copiii, intr-o iarna incredibil de geroasa si stind pe vine in ea, la caldura.Tacerea zapezii.

15. Dacă ai câştiga un milion de dolari, ai renunţa la ceea ce faci acum?
Ca daily job, clar. Si as face un post TV ca sa concureze National Geographic Travel. Si mi-as lua yachtul ala pe care mi-l doresc in loc de casa, ca sa stau doar pe mare.For ever and ever and ever.

16. Când a fost ultima oară când te-ai aruncat cu capul înainte în ceva în care credeai din tot sufletul, deşi toţi te sfătuiau să nu încerci?
Ummm...acum un an, cind m-am indragostit in Israel.

17. Când a fost ultima oară când ţi-ai auzit sunetul propriei respiraţii?
Interesant.Nu constientizez intotdeauna sunetul respiratiei. Acum.

18. Care e lucrul pe care ţi l-ai dorit întotdeauna să îl faci şi încă nu l-ai făcut? Ce te opreşte?
Muzica. Si ma opreste timpul lipsa si cred inca lipsa de energie.

19. Care e lucrul pe care îl faci mai bine decât toţi ceilalţi pe care îi cunoşti? Să supravietuiesc in cele mai incredibile situatii, si sa-mi revin against all fucking odds!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites