Wednesday, October 7, 2009

Lege: Advertorialele la control.

EXISTA UN DUMNEZEU!!iete ce zice legea:


blogFTC (Comisia Federala de Comert) din US, a decis sa schimbe lumea bloggerilor si legile acesteia.

Din cauza ca, tot mai multi consumatori se plang ca sunt indusi in eroare de review-urile facute la comanda, FTC a decis sa modifice legea.

Marea majoritatea a consumatorilor, inainte de achizitonarea unui produs, incearca sa se documenteze online, dar din cauza bloggerilor ce fac posturi la comanda si sunt platiti pentru a ridica in slavi un produs(chiar daca nu e bun), multi clienti sunt indusi in eroare.


Astfel, FTC, va introduce o lege prin care toti bloggeri ce fac advertoriale(articol-reclama), sunt obligati sa specifice legatura dintre ei si firma pentru care face reclama, precum si suma ceruta pentru acest lucru. De asemenea se va plati impozit pentru banii castigati de bloggeri din advertoriale. Uha…

Cei ce nu se supun acestei legi, vor putea primi amenzi de $11,000, pentru fiecare articol-reclama scris. Asta insemna ca de acum inainte o sa coste mai mult?

Noua lege va intra in vigoare in America incepand cu 1 decembrie 2009, si pe langa Bloguri, va avea aplicatie si pe Twitter, Facebook, Yelp.

Sa intelegem ca s-a cam dus vremea posturilor de genul…

“Mama ce buna e pasta asta de dinti, folositi-o toti”(dar eu folosesc Colgat)
“Cel mai tare telefon de pe piata, si costa cat un pix”(dar eu am un Noika)
“Ce-a mai perfecta plasma, v-o recomand, are claritate de toate”( eu am unu cu tub)
“Cel mai performant laptop, v-o spun eu”( dar eu n-am bani de el)

Ce mult ma bucur. D-abia astept sa ajunga si in Romania legea asta. Sa vezi acum curatenia de Craciun prin articole :)

via

2 comments:

Nu stiu daca D-zeu exista...dar o politie a online-ului se prefigureaza :))

speram sa fie una buna, nu una nashpa si cenzurista la max

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites