Monday, March 23, 2009

SENIORUL

Cerne Doamne linistea uitarii
peste nesfarsita suferinta
seamana intinderi de credinta
si sporeste roua indurarii

Rasadeste Doamne dragostea si crinul
in ogorul napadit de ura
si asterne peste munti de zgura
linistea iertarea si seninul

Ruga este o poezie scrisa de Corneliu Coposu in inchisoare.

Imi aduc aminte de privilegiul pe care l-am avut de a-l cunoaste pe Ioan Alexandru, cel care ne dezvaluia secretele Bibliei in original. El organiza la universitate cursuri de limba ebraica ce erau tolerate de Ceasca, unde de fapt se preda Biblia in original-si ce diferenta fata de traducerile voit trunchiate existente acum...cu Ioan Alexandru am avut prima experienta de coborire a Duhului Sfint, in urma unei predici de-ale sale, cind cu crucea in mina ne vorbea despre Rusalii. Am iesit atunci pe strada si mi s-a parut ca toata lumea ma iubeste si ii uibesc pe toti.
BTW eu am pina in ziua de azi impresia ca Ioan Alexandru a fost omorit de securistii carora atitudinea lui din parlament nu le convenea-cui ii convine ca un nebun intru Christos sa vina sa agite crucea in plen si sa-i traga de sortzuletele masonice pe scirbele de senatori care voteaza legi antipopor, anti Romania?

Dar sa revim. Fratele Ionica m-a prezentat lui Coposu. Seniorul, cum i se spunea, avea o fata ridata, dar ce m-a frapat era expresia de bunatate a ochilor sai. Un chip blind, modest, resemnat parca, care ne zimbea de cite ori ne vedea. Dupa citeva luni, ca membru fondator al noului PNT am fost invitata la un congres al tinerilor si acolo, stupoare, de cine dau? De fostul securist sef de la intreprinderea unde lucrasem pina la revolutie. Oripilata, m-am dus imediat la Coposu si i-am spus. Si el cu tristete mi-a raspuns ca pina si secretara lui Nadia e securista si pusa acolo sa-l supravegheze, iar baiatu'in cauza stia ca e securist, dar i-a fost impus ca conditie pentru a i se permite activitate partidului si mai departe. In timp, am vazut cum din ce in ce mai multi secursti migrau in PNT, moment in care mi-am dat demisia. Seniorul nu a mai putut nici el sa suporte si a inceput o actiune de epurare, dar minerii au avut grija de partid, devastind si furind documentele "interesante"de acolo-printre care si multe casete de la revolutie si plantind droguri dupa deja celebrul deja vu din timpul mineriadei.
Cu tristete, intr-o zi insorita, Seniorul ne-a parasit pentru o lume mai buna, mai pura, mai adevarata.





0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites