Wednesday, December 22, 2010

DE CE STRALUCIREA LEONINA TREBUIE PUSA IN VALOARE in calendarul bloggerilor



Share/Bookmark


Lasind la o parte the obvious:
1-am tite mari(poze la cerere)
2-am creier
3-daca eu ma iubesc, daramite voi
4-geniul nediscutabil al blogului ce rasfringe doar palid magistrala mea fiinta
5-cultura indisputabila si irefutabila
6-avintul amazonian cu care ma lupt in sabii si cuvinte cu falsii guru, falsele valori si falsul in general
restul pina la 1001 va las pe voi cu buna mea vointa legendara sa le completati...

In afara de astea zic, de ce cred IO ca merit luna august din mirobolantul calendar gindit de chinezul si materializat de tiparo.ro

Pentru ca aici pe blogul meu ati gasit pentru prima oara(chiar daca netraduse-mia culpa)materiale pe care apoi toti pseudo spiritualii le-au preluat.


Pentru ca aici chiar gasiti raspunsuri autentice la problemele voastre de suflet.


Pentru ca este numai o singura karmapolice ce chiar ii critica constructiv sper eu pe cei ce induc lumea in eroare si iau banii degeaba celor ce chiar cauta sincer o cale spirituala.


Pentru ca aici gasiti materiale despre adevarata istorie a poporului roman


Pentru ca cele mai tari muzici si filme sint tot aici (trebuie doar sa va chinuiti sa le cautati)

si nu in ultimul rind

Pentru ca aici gasiti armele-spirituale si materiale-ale luptei cu raul in care sintem cu totii implicati-cu sau fara voie.


Ei, ce ziceti, este a mea pagina de august?

P.S-Daca nu, promit sa va bintui pe toti...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites