Wednesday, December 22, 2010

FRUMUSETE

Share/Bookmark

Mi-am dat sufletul la spalat
Si fulgi de zapada au cazut din cer
Reparind tesatura-i sfisiata
De dureri, dorinte si lacrimi de inger..

Intre timp m-am dus la Biserica Italiana unde a avut loc un concert de orga cu Bruno Medicina, iar armoniile lui Frescobaldi si Bach ne-au ridicat pe toti in tarimul Craiesei Zapezii si mai apoi, dupa ce ne-am scos cioburile de gheata din inimi, am zarit Poarta Raiului.





Ieri seara, la Catedrala Sfintul Iosif un concert de colinde cintat de ingerii deghizati de la Madrigal ne-a adus lacrimi de fericire in ochi.
Da, mai exista fericire si uneori Raiul isi croieste drum printre noi deghizat in sunetul muzicii.




0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites