Tuesday, November 3, 2009

Doua intrebari primite legate de consumul drogurilor

confirm

Intrebare: Care sunt parerile dvs legate de marijuana? In opinia mea, este o iarba, nu un drog. Este gresit ca si student al Kabalei sa fumez si sa ma relaxez?

Raspunsul meu: Totul este bun daca se foloseste ca medicament, chiar si veninul sarpelui. Totusi, daca ceva este folosit ca sa te deconecteze de la realitate si corectare, nu este bun.

In afara de asta, trebuie sa iei in calcul si dependenta. Peste toate, daca cineva doreste sa ajunga la Telul Suprem nu are nevoie de asta.

Intrebare: Ati mentionat de cateva ori ca progresand in studiul Kabalei, dependenta noastra de anumite substante, cum ar fi drogurile ilegale, si nevoia de a abuza de droguri medicinale va disparea. Eu personal am experimentat asta. Sa fie Or Makif, cea care face asta, sau este doar ajutorul prietenilor?

Raspunsul meu: Este Lumina, este doar Lumina!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites