Monday, June 1, 2009

exista dharma-Jimi Hendrix a fost ucis de managerul său

din cotidianul

Dupa atitia ani in care am bocit ca nebuna dupa JIMI, l-am dat pe acatiste la Sfintul Mormint(da, stiu sint dusa, sau pur si simplu un FAN?), am citit despre linia sa shamanica si ce dezvaluri legate de viitorul omenirii le facea apropiatilor sai, dupa atitia ani in care am sustinut sus si tare ca JIMI a fost omorit, iata:







"Vestea-bombă este dezvăluită de James Wright, un membru al echipei care-l însoţea pe chitaristul-vrăjitor în turneele sale.
Jimi Hendrix a fost ucis de managerul sau
Varianta oficială spune că Hendrix a murit în camera unui hotel din Londra sufocat în somn cu propria vomă. Reacţia a fost provocată de alcool combinat cu o supradoză de somnifere. Unul dintre oamenii din echipa de turneu a legendarului chitarist rescrie însă istoria rockului. James “Tappy” Wright susţine că moartea lui Hendrix ar fi fost provocată de managerul lui Hendrix, Michael Jeffery. Vestea apare în cartea “Rock Roadie” care va fi publicată în luna iunie, potrivit cotidianului “Telegraph“.

“Şi acum aud parcă acea discuţie şi îl văd pe omul pe care-l cunoşteam atât de bine cu o faţă palidă şi cu mâinile tremurând pe pahar”, scrie Wright în cartea sa.
Potrivit însoţitorului lui Hendrix, managerul chitaristului i-ar fi mărturisit următoarele: “Eram în Londra în noaptea morţii lui Jimi, eram împreună cu nişte prieteni. Am ajuns la hotelul său, am luat un pumn de somnifere şi i le-am înfundat pe gât, după care am vărsat pe trahee câteva sticle cu vin. Trebuia să fac asta. Pentru mine, Jimi era mai valoros mort decât viu. Netrebnicul voia să mă părăsească. Dacă l-aş fi pierdut, aş fi pierdut totul”.
În urma morţii lui Hendrix din septembrie 1970, managerul a încasat 1,94 milioane de dolari, valoarea asigurării de viaţă a lui Hendrix. Confesiunea ar fi fost făcută în 1973, la doi ani înainte ca Jeffrey să se stingă în urma unui accident aviatic."

I LOVE U BABE, N ALWAYS WILL!













2 comments:

chiar ca aceasta postare nu necesita comentarii...

ma bucur ca s-a facut dreptate, chiar si postum.Dreptate divine desigur

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites