Monday, May 18, 2009

NESIMTIREA VECINILOR DE BLOC












Cit timp sint'stranded' in Romania tre'sa stau la bloc, ca asa mi-a placut mie. E ok, aici e frumos. Dar 'tardu de 7 ani al vecinilor de sus nu e ok.Ca sare zi si noapte pina la 11 cind oboseste presupun, nu ar fi mare lucru daca, mamitzica si tatitzul ar avea educatie civica. Dar nu au. Azi tardu' a sarit atit de tare incit mi-a cazut becul in cap, pe pat si m-a taiat. M-am dus sus sa ii rog FRUMOS sa-si roage odoru' sa nu mai sara atit de tare.Concluzia? si eu ma cert si se aude la ei.
Ok, cu ce le-a afectat lor santatea faptul ca am urlat o data la ora 10 am? Le-a curs singe din brat ca mie?S-au speriat ca au crezut ca a venit cutremurul? Nu, desigur, dar ca orica rroman, sa moara capra vecinului.

Oamenii au un butic. Oamenii au 'arfe.Copilashul e crescut cu bona. Copilasu' sare probabil ca sa se faca auzit de parintii care nu sint acasa. Nevasta, clar ne....(saracu' vecin, nu-l condamn, nici io nu i-as trage-o acriturii.)
Dar ma intreb.De ce nu au astia bun simt? de ce nu si-au chemat odorul atragindu-i atentia sa nu mai sara pina darima tavanul? Era vina mea cica. E o defectiune tehnica in casa. Asa ca m-am hotarit. De acum o sa pun Qoranul 18 ore din 24 la maxim. Ca trebuie sa-mi fac rugaciunea. SI pun si muezinul online, ca il scosesem, tocmai de grija lor. Dar trebuia sa auda si ingerii din cer cind se striga rugaciunea, nu?
P.S.-poza le-0 dedic cu multa prietenie vecinilor.
P.S.2-0ra 23.19-am remuscari.Tocmai m-am uitat pe http://www.kab.tv/eng
Am decis sa fiu buna.Toti sintem una.
kavana!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites