Sunday, February 5, 2012

CE FACEM CIND INTILNIM UN HOMELESS

.....CONTINUARE LA OAMENI, ANIMALE, DRACI de AICI si AICI

Continuarea povestii..in acea seara am vorbit cu omul respectiv care era in durere, avea o criza de ulcer si mi-a povestit(tremurind din cauza degeraturilor) ca fusese la spitalul de urgenta(eu insistam sa sun la 112) si cei de acolo l-au tratat cu curul, vorbindu-i urit si abuzindu-l...pina la urma a venit un doctor si i-a dat niste medicamente de ulcer si l-au dat afara....

Omul era roman din Rnepublica Moldova, ii era teama ca eu sa chem salvarea ca sa nu vina politia si sa-l ia la bataie ca nu avea actele in regula, NU era homeless NU era beat si era vizibil intelectual...cum am rezolvat in seara aceea problema cumparindu-i inca citeva zile de caldura nu e important, ce este important este:

1-scirnavia autoritatilor romane care NU au organizat un sistem medical in care si cei fara asigurare sociala sa fie tratati(eu in Germania fara acte sau cetatenie sau uateva in momentul in care m-am imbolnavit am fost indrumata la o clinica(erau in fiecare cartier) pentru cei fara acte unde nu te intreaba nimeni nimic, este FOARTE luxoasa si esti tratat exceptional de politicos si bine, si ti se mai si da eventual o reteta ca sa poti cumpara medicamente la juma de pret)

2-nesimtirea oamenilor ce treceau pe linga el ca pe linga o piatra

3-inutilitatea mea din cauza lipsei de informatii-efectiv nu stiam in 5 minute ce sa fac

Intre timp am cautat pe net informatii, asa ca vi le prezint si voua pentru ca informatia poate salva o viata.

Deci ce sa facem daca intr-o noapte in care gerul ne taie respiratia, dam peste cineva care are nevoie de ajutor? (I-am contactat pe cei de la samusocial care mi-au pus la dispozitie infrmatia)

‎1. daca gasiti o persoana fara adapost si doriti s-o referiti Echipei mobile de Noapte puteti suna la coordonatorul de proiecte al Samusocial - Elena Adam - 0751.276.067. Sau puteti s-o directionati spre adapostul Municipal din strada Theodor Pallady, nr 64. Este un nou adapost deschis din ultima saptamana a lunii Ianuarie si are capacitate de 600 de locuri.

2. colegii mei il pot prelua si-l pot duce la adapostul mai sus mentionat unde beneficiaza de igienizare, mancare si poate sa stea acolo pe perioada acestei ierni geroase.

3. din pacate, resursele financiare ale Samusocial limiteaza colaborarea cu voluntarii, deoarece dispunem de o singura masina care nu poate acoperi tot Bucurestiul intr-o singura seara. De aceea ne bazam pe sustinerea si ajutorul diverselor persoane, care in nume propriu, pot insoti adultii strazii pe care ii intalnesc pe strada, la unul dintre adaposturile disponibile in regim permanant. a se vedea: http://www.samusocial.ro/contact/contacte-utile/ .

Incurajam concetatenii nostri sa faca astfel de activitati de salvare a adultilor strazii, pentru ca acest lucru nu trebuie facut neaparat sub titulatura Samusocial. Este pur si simplu ajutor pentru semenii





cybershamans
(karmapolice) / CC BY-NC-ND 3.0
Share/Bookmark

2 comments:

este cumplita povestea barbatului din postarea ta! Cum este posibil sa uitam ca suntem oameni?! ce noroc ca mai sunt si suflete curate, ca tine! Felicitari nu doar pentru initiativa vizavi de cazul prezentat ci si pentru excelentele sfaturi si mobilizazea semenilor.
Sa ai o duminica frumoasa!

multumesc ceea ce am fautc eu nu este decit normal, in continuare ma bucur ca exista oameni ce se mobilizeaza ca cei de la samusocial..te pup draga mea

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites