Saturday, February 11, 2012

Să spunem NU ACTA!


by Simona Tache

Aseară a fost o întâlnire a câtova bloggeri cu doi juriști specializați pe drepturi de autor, pe tema ACTA. Din păcate, nu am reușit să ajung, dar o să vă țin la curent cu concluziile participanților. Iată-le pe ale lui Florin Grozea, pe ale lui Mircea Mester și pe ale Bogdanei Butnar.

Vă mai recomand un text despre cele mai importante cinci probleme ale ACTA, explicate de specialiști pe înțelesul tuturor.

Citiți, informați-vă, apoi, dacă vă e clar că sunteți împotriva acestui tratat, nu stați cu mâinile-n sân. Iată ce puteți face:

a. Exprimați-vă opinia pe site-ul sau blogul vostru, sau pe rețelele sociale.
b. Dați un email europarlamentarilor români și cereți-le să se opună (elena.basescu@europarl.europa.eu, theodordumitru.stolojan@europarl.europa.eu, monica.macovei@europarl.europa.eu, traian.ungureanu@europarl.europa.eu, cristiandan.preda@europarl.europa.eu, marian-jean.marinescu@europarl.europa.eu, iosif.matula@europarl.europa.eu, sebastianvalentin.bodu@europarl.europa.eu, petru.luhan@europarl.europa.eu, rares-lucian.niculescu@europarl.europa.eu, oana.antonescu@europarl.europa.eu, adrian.severin@europarl.europa.eu, rovana.plumb@europarl.europa.eu, ioanmircea.pascu@europarl.europa.eu, silviaadriana.ticau@europarl.europa.eu, dacianaoctavia.sarbu@europarl.europa.eu, corina.cretu@europarl.europa.eu, victor.bostinaru@europarl.europa.eu, georgesabin.cutas@europarl.europa.eu, catalin-sorin.ivan@europarl.europa.eu, ioan.enciu@europarl.europa.eu, norica.nicolai@europarl.europa.eu, adinaioana.valean@europarl.europa.eu, adinaioana.valean@europarl.europa.eu, renate.weber@europarl.europa.eu, ramonanicole.manescu@europarl.europa.eu, cristiansilviu.busoi@europarl.europa.eu, tudorcorneliu.vadim@europarl.europa.eu, george.becali@europarl.europa.eu, laszlo.tokes@europarl.europa.eu, iuliu.winkler@europarl.europa.eu, csaba.sogor@europarl.europa.eu, vasilicaviorica.dancila@europarl.europa.eu)
c. Dați un email parlamentarilor români – http://alesiivoteaza.ro sau http://hartapoliticii.ro
d. Ieșiți mâine la proteste și arătați că sunteți anti-ACTA.

Bannerul STOP ACTA îl găsiți aici. Eu l-am pus deja.

SURSA SIMONA TACHE


cybershamans (karmapolice) / CC BY-NC-ND 3.0
Share/Bookmark

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites