Monday, February 6, 2012

PINK MONDAY-AURORA BOREALIS




Taken on 24th january after the solar storm, the amazing beauty of nature makes me happy...

Frumusetea uluitoare a naturii ma face fericita si intr-o dispozitie..pink..

Dance of the Spirits. Real Time Aurora footage. from Ingenious TV on Vimeo.

Daca doriti sa participati, postati ceva ce va face veseli si optimisti si va da putere sa incepeti o saptamina plini de buna dispozitie..






cybershamans
(karmapolice) / CC BY-NC-ND 3.0
Share/Bookmark

15 comments:

Am dat-o-n bara ! Am motait si m-am inscris inca odata :D
Imi place violetul tau . E locul unde se sprijina o margine de curcubeu.
>:D<

Imi iau insomnia-n serios si stau cu ochii pe ninsoare .

am rezolvat...la noi nu mai ninge dupa o saptamina de fulgi imensi si nins ca in povesti, acum cerul e tacut de citeva ore...

Ce imagini spectaculoase! Felicitari pentru rubrica!!!

Culorile sunt superbe! Un pic mai mult violet :)) (de la flacara violet).

superbe imagini! O saptamana pink iti doresc!

@dan pinca -iti multumesc, u made my day:))
@aniela-bine ai venit, sper sa te revad saptaminal
@mihaela-lasa mai bine cu flacara roz, speram sa o neutralizeze pe aia violet
@handmade-multumesc si tie o saptamina plina de voiosie

Inca o saptamana... Sper sa fie pink. Frumoase imagini ai postat. Numai bine!

bine ai venit robert, si tie o saptamina care sa sfideze gerul si aiureala din tara

am ris cu lacrimi la supa cu telefon..multumesc pentru participare

:) sara buna, oameni buni cu vise pink! Ce îmi place ca rubrica ta a captat atentie! uite ca începem sa ne adunam! Felicitari!
PS: de la serviciu nu am putut lasa comentariu, dar m-am bucurat ca m-am putut înscrie singura (saptamâna trecuta m-a ajutat draga de Nima)

multumesc carmen daca vrei te inscriu eu saptamina viitoare nu e problema doar sa stiu

intotdeauna m-a fascinat Aurora Boreala...mi-as dori sa vad acest fenomen cu ochii mei...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites