Wednesday, April 1, 2009

POSTUL DE 9 ZILE CE DEZLEAGA ORICE MAGIE-Parintele argatu












Rugaciune care dezleaga in 9 zile tot ce a fost legat.

Pentru aceasta trebuie sa fii pregatit, adica spovedit de pacate.
In timpul celor 9 zile, daca esti femeie nu trebuie sa ai ciclu. Daca iti vine, trebuie sa reiei cind nu ai.
Se posteste 9 zile, tinindu-se post negru luni, miercuri si vineri, pina la ora 24. In fiecare zi se fac urmatoarele rugaciuni:
Ziua se fac 40 de metanii, plus rugaciunile tale zilnice sau Tatal Nostru spus cit mai des. Seara, dupa ora 22, mai bine spre ora 24, faci rugaciune. Se face Acatistul Mintuitorului si se aprind 9 lumanari, asezate in forma de cruce. Daca nu ai Acatistier spui Tatal nostru astfel: 3 metanii plus Tatal nostru plus Rugaciunea de cerere si repeti aceasta pina faci 40 de metanii.
Atentie:
-Cine nu poate duce postul pina la ora 24, il poate opri la ora 18 sau la ora 21 si poate minca DOAR O MASA DE POST. Daca ai mincat de 2 ori, ti-a furat diavolul postul.
-In cursul zilei sau cu 2 ore inainte de masa, iei o bucatica de Anafura plus un paharel mic de aghiazma facuta cu molitfele sfintului Vasile. -Lumanarile pe care le aprinzi se lipesc pe o tava sau o placa de faianta sau caramida. Ele TREBUIE SA ARDA COMPLET. Aceasta este important.

Rugaciune de cerere:
Dezleaga Doamne toate vrajile, farmecele si blestemele cu care m-au legat vrajmasii mei stiuti si nestiuti, dezleaga-le si intru nimica sa se prefaca. Cearta duhurile necurate, pe pustiu sa se duca, unde om nu locuieste, si apoi la mine sa nu se mai intoarca, iar pe mine robul tau (numele) apara-ma.

Vei vedea cum incep sa se nelinisteasca anumite persoane dintre cunostinte, chiar si rude. Cei care devin nelinistiti vor neaparat sa vina la tine. Uneori iti cer socotela:pentru ce li se intimpla lor necazuri? Vrajitorii in timpul rugaicunilor isi primesc fiecare ce a trimis. Vezi pe cei nelinstiti-acestia sint vrajitorii. Nu le spui nimic, dar ii pomenesti in rugaciune.
Zici:
Dezleaga Doamne, toate vrajile cu care m-a legat vrajmasul meu(numele), dezleaga-le. Dezleaga si intru nimic sa se prefaca, alunga duhurile necurate, pe pustiu sa se duca si la mine sa nu se mai intoarca, iar pe mine, robul tau (numele) iarta-ma.

In timpul rugaciunii, cere:
Dezleaga Doamne, darul de bani, de casa, de imbracaminte, de incaltaminte, darul de Cununie, priceperi ca:priceperea de a face bani, de a face curat, memoria, puterea de munci cu pricepere si spor, etc (tot ce crezi ca ti-a fost legat). AMIN!

"Sfintilor Arhangheli Mihail si Gabriel, duceti nevrednica mea rugaciune si nevrednicul meu post la bunul Dumnezeu, pentru iertarea pacatelor mele, ale parintilor mei, ale bunicilor mei, ale celor adormiti din neamurile noastre, ale mosilor si stramosilor pana la al noualea neam si-mi daruiti mie implinirea dorintei mele (spui dorinta)".

DIN CARTEA PARACLISUL SI CITEVA DINTRE INVATATURILE PREACUVIOSULUI PARINTELUI NOSTRU ILARION ARGATU
www.parinteleargatu.ro

6 comments:

Acum deja nu mai stii. Diavol contra diavol, sau sluga a lui D-zeu impotriva diavolului.

Intotdeauna e ce alegi... intotdeauna...

Am niște gânduri ciudate cum pot scăpa de ele

consulta un psiholog
poti face in plus aceasta practica din blog
cauta un parinte adevarat

buna seara ma numesc ionel vrabie cred ca am cununiile legate ce pot face nu ma pot casatori locuiesc in giurgiu

Urmeaza aceste rugaciuni, sigur te vor ajuta....in plus recita Acatistul ingerului pazitor zilnic

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites