Tuesday, January 31, 2012

OAMENI.ANIMALE.DRACI.GER.spiritualitate?


Am fost in seara asta la megaimage in bucuresti sa-mi iau niste lamii. Nu mai aveam bani asa ca m-am imprumutat de 500 de mii de la un prieten.
Afara, cancer, m-am infofolit ca o babuta cu batic de lina si jacheta cu gluga.

In fata magazinului un om chircit de durere, sprijinit de geamul magazinului pe vine, gemea. Miinile ii tremurau. Miinile erau goale fara manusi.

Barbatul cu chipul emaciat era imbracat bine, nu duhnea a bautura, in mod clar nu era vreun drogat nici tigan, spun asta pentru ca in primul rind tiganii, drogatii, curvele, aurolacii, oamenii strazii, cei ce put a bautura sau pisat sint ocoliti....(ei nu sint oameni? ei ar trebui sa moara de friga sau foame pe strada? intreb numa')

Omul asta nu era nici una nici alta.

NIMENI si cind spun nimeni inseamna NICI MACAR O PERSOANA dintre cei ce intrau si ieseau in frumosul supermarket nu s-a oprit macar sa-l intrebe 'frate ce ai'.
NIMENI.

Acum sa-i fac pe aia animale ar insemna sa jignesc regnul animal caci se stie animalele in haite, sau in familii se ajuta pina la moarte si dupa.
Sa-i faci draci, jignim iadul caci se stie ca demonii sint organizati in clanuri si clanurile se respecta si ajuta pina la moarte si dupa.

Si atunci stau si va intreb din ce regn sub infernal a ajuns sa faca parte rasa umana, oamenirea din rromania, poporul din bucuresti, care pe un ger de minus 15 grade isi lasa un semen de al lor sa moara de frig FARA MACAR SA DEA UN TELEFON GRATUIT LA 112?

Astept opiniile voastre.

TU CE AI FI FACUT????





poza

cybershamans
(karmapolice) / CC BY-NC-ND 3.0
Share/Bookmark

6 comments:

Cred că titulatura de ”rromânia” e un pic greșită...nu de alta da până și țiganii au grijă de rudele lor și de semeni. Eu de obicei dau săracilor care mă impresionează. Nu știu ce să spun , ce aș fi făcut. Dau doar atunci când simt că TREBUIE să dau. Dar uneori chiar dacă nu SIMT , am empatia și compasiunea care stau fix în spatele meu și mă împing să fac acel gest.
În rest...nimic nu mă miră , titulatura de ”OM” cred că a ajuns să fie meritată de 5% din populație...restul sunt...nu știu

corect tiganii se apara intre ei
mai mult de a-i da ceva [roblema era sa il tratam ca pe un om VIZIBIL, sa il intrebam daca are nevoie de ceva si sa chemam salvarea-

S-ar putea sa avem nevoie de o mare scuturatura ca sa ne trezim...Doar cei care au suferit se gandesc si la suferinta altora...Doamne ce fantastic ar fi ca IUBIREA sa patrunda in sufletele noastre ale tuturor, sa ne faca sa simtim UNIMEA....

corect maya, trebuie sa ne schimbam gindirea si repede..omul ala putea muri in aceasta noapte

Noi nu stim ce e Iubirea si nici "ce" si "cum" ar fi Spiritul.
Vorbe !
Nici eu nu-s mai breaza decat semenii mei. Iau in casa un caine dar nu un om . Ma opresc sa giugiulesc o pisica, dar nu ma opresc in fata unui amarat de Om . Astuia ii arunc repede un banut si plec ...
Suntem in cadere libera :(((

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites