Sunday, January 29, 2012

ACTA – ADIO LIBERA EXPRIMARE, INTIMITATE, VIATA PRIVATA…. SE INSTAUREAZA TEROAREA “LEGALA”

sursa proiectromania

i
9 Votes
Quantcast
proiect romania ACTA - ADIO LIBERA EXPRIMARE, INTIMITATE, VIATA PRIVATA.... SE INSTAUREAZA TEROAREA "LEGALA"

ACTA - ADIO LIBERA EXPRIMARE, INTIMITATE, VIATA PRIVATA.... SE INSTAUREAZA TEROAREA "LEGALA"

UPDATE: boc a declarat ca nu cunoaste prevederile acestui tratat!!! (atunci de ce Romania l-a semnat?). ESTE INCREDIBILA ATITUDINEA REGIMULUI!

Fa-ti timp 5 minute sa citesti aceste randuri deoarece este un moment de rascruce pentru popor si pentru tine.

Desi sunt incapabili sa faca lucruri utile natiunii, “mafiotii”de la putere se pricep de minue sa faca rau acestui popor astfel ca au semnat un tratat international – ACTA- ce limiteaza draconic drepturile si libertatile pe care romanii le au pe internet, instaureaza cenzura, limiteaza dreptul la informatie, trecand cu picioarele peste legile nationale, peste dreptul la intimitate, la viata privata si deschizand o adevarata cutie a Pandorei. Nici macar o minima dezbatere publica nu au fost in stare sa mimeze tovarasii nazisti boc si basescu. Se mai indoieste cineva ca in Romania este dictatura?
Pretextul pentru impunerea unei adevarate terori pe internet, este protejarea drepturilor de autor si reducerea pirateriei. Sub acest motiv se incearca instaurarea tiraniei in mediul virtual, instaurarea, de data aceasta la nivel global a unei ere fasciste. ACTA este un tratat de inspiratie franceza, negociat in secret timp de 6 ani, cu prevederi deliberat lasate ambigui, ce calca in picioare tot ce inseamna libertate, instaurand un adevart monopol al informatiei pe internat si o adevarata dictatura, dictatura unor corporatii spijinite de politruci criminali.

Practic, daca aceasta aberatie odioasa denumita ACTA va intra in vigoare utilizatorii de internet vor fi la mana unor firme sau persoane private care se vor substitui justitiei si politiei si care protejeaza, chipurile, drepturile de autor.
Companiile private sau chiar persoane private vor putea, cu ajutorul furnizorului de internet si pe baza unei simple suspiciuni sau plangeri ce vizeaza faptul ca utilizatorul de internet descarca materiale protejate de drepturi de autor sa :

- inchida site-uri de internet suspectate ca ofera continut protejat de drepturi de autor sau linkuri catre alte siteuri cu astfel de continut
– monitorizeze activitatea tuturor pe internet (sa verifice un istoric al siteurilor accesate, si al descarcarilor) in scopul prevenirii sau identificarii unor fapte ce privesc continut protejat.
– va incalce intimitatea si dreptul la viata personala prin monitorizarea continutului e-mailurilor sau mesajelor de messenger, al descarcarilor pe care le-ati realizat, pentru a verifica daca ati trimis sau primit continut ilegal sau linkuri catre continut ilegal. Vor putea accesa astfel si datele bancare.
– va verifice telefonul mobil, laptopul, sau stick-ul tot pe baza unei simple reclamatii sau suspiciuni, la aeroport sau in gari, in scopul gasirii de fisiere “piratate”.
– foloseasca informatiile pe care le vor obtine de pe urma spionarii asazis legale (si perfect etice) a utilizatorilor de internet in scop comercial.
– va oblige la plata unor amenzi usturatoare sau chiar sa va trimita la inchisoare, ca pedeapsa exemplara, in cazul in care ati comis teribila crima de a descarca o melodie de pe internet.
Toate acestea se vor realiza:
– pe baza unei simple suspiciuni sau plangeri, si fara niciun fel de explicatii;
– fara mandat judecatoresc;
– fara sa fiti informat, in prealabil, ca sunteti cercetat si lipsindu-va astfel de dreptul de a va apara.
– calcand in picioare drepturile fundamentale ale omului, in scopul protejarii privilegiilor unei categorii despre care s-au multe lucruri ce tind sa se adevereasca.

CE POTI FACE?

SPUNE “NU” ACTA – (semneaza petitia internationala)

CITESTE:

ACTA – DOCUMENTUL FINAL

TRIMITE MESAJ PARLAMENTARILOR ROMANI DIN PARLAMENTUL EUROPEAN – MODELUL DE SCRISOARE DE MAI JOS ITI ESTE FOARTE UTI L – (SURSA OBISNUIT.EU) (vezi lista cu adresele de mail ale parlamentarilor romani din parlamentul european mai jos)

____________________________

Model de email trimis către europarlamentarii noștri. Nu trebuie să fie exact, dar ca idee îl poți vedea mai jos:

Stimate euro-parlamentar,

Prin prezenta vă informez, ca cetățean al României și ca cetățean al Uniunii Europene, de opțiunea mea în legătură cu Tratatul Comercial Anti-Contrafacere (ACTA – Anti-Counterfeiting Trade Agreement).

Prezentarea acestui Tratat este făcută în cele două filme de mai jos:
- http://www.youtube.com/watch?v=citzRjwk-sQ
- http://www.youtube.com/watch?v=p_bERAf5KAg&feature=related

Acest tratat, va avea ca efect distrugerea drepturilor mele și a concetățenilor mei români și europeni de a accesa Internetul și de a schimba liber informații și opinii.
Menționez că sunt de asemenea împotriva deciziei Consiliului Uniunii Europene din 28 septembrie 2008 care susține acest proiect.
Drepturile mele la libera exprimare precum și drepturile mele fundamentale vor fi puternic restrânse și, dacă ACTA va fi adoptată de
Parlamentul European, chiar și drepturile dumneavoastră din punct de vedere politic și social vor putea fi încălcate din cauza acestui Tratat.
- ISP-urile (furnizorii de servicii internet) vor fi responsabili din punct de vedere legal pentru ceea ce fac utilizatorii lor pe Internet,
obligați să acționeze ca o veritabilă Securitate Comunistă (după modelul sistemului de cenzură comunist din China)
- Medicamente generice care ar putea salva vieți ar putea fi interzise.
- Interesele deţinătorilor de drepturi de proprietate intelectuală sunt puse mai presus de libertatea de exprimare, viaţa privată şi alte drepturi
fundamentale.
- Prevederile din versiunea finală a Acordului, al căror înţeles nu va fi clarificat înainte de ratificarea ACTA, sunt vagi şi riscă să fie interpretate în moduri care ar
putea permite incriminarea unui număr mare de cetăţeni, pentru delicte triviale.
Modalitatea în care s-a realizat negocierea Acordului îl privează de credibilitate democratică şi de claritate juridică.
Dacă va fi ratificat, Acordul va avea implicaţii majore pentru libertatea de exprimare, accesul la cultură şi viaţa privată, va afecta comerţul internaţional şi va reprezenta un obstacol în calea inovării.[1]
Deși văd necesară apărarea drepturilor de autor, nu pot fi de acord cu posibilitatea încălcării drepturilor fundamentale și libertatile cetățenești ale cetățenilor români și europeni, așa cum sunt ele stabilite de Tratatul de la Lisabona, Carta Drepturilor Fundamentale a Uniunii Europene, Tratatele Uniunii Europene și Constituția României.

Având în vedere asta și faptul că probabil doriți să participați și la următoarele alegeri pentru Parlamentul European vă solicit expres să nu susțineti acest proiect de Tratat.

Cu considerație, …..(NUMELE VOSTRU)

_______________________________

LISTA ADRESELOR DE MAIL ALE PARLAMENETARILOR ROMANI DIN PARLEMANTUL EUROPEAN (AICI PUTETI TRIMITE SCRISOAREA)

“elena.basescu@europarl.europa.eu” ;
“theodordumitru.stolojan@europarl.europa.eu” ;
“monica.macovei@europarl.europa.eu” ;
“traian.ungureanu@europarl.europa.eu”
“cristiandan.preda@europarl.europa.eu” ;
“marian-jean.marinescu@europarl.europa.eu” ;
“iosif.matula@europarl.europa.eu” ;
“sebastianvalentin.bodu@europarl.europa.eu” ;
“petru.luhan@europarl.europa.eu” ;
“rares-lucian.niculescu@europarl.europa.eu” ;
“oana.antonescu@europarl.europa.eu” ;
“adrian.severin@europarl.europa.eu” ;
“rovana.plumb@europarl.europa.eu” ;
“ioanmircea.pascu@europarl.europa.eu” ;
“silviaadriana.ticau@europarl.europa.eu” ;
“dacianaoctavia.sarbu@europarl.europa.eu” ;
“corina.cretu@europarl.europa.eu” ;
“victor.bostinaru@europarl.europa.eu” ;
“georgesabin.cutas@europarl.europa.eu” ;
“catalin-sorin.ivan@europarl.europa.eu” ;
“ioan.enciu@europarl.europa.eu” ;
“norica.nicolai@europarl.europa.eu” ;
“adinaioana.valean@europarl.europa.eu” ;
“renate.weber@europarl.europa.eu” ;
“adinaioana.valean@europarl.europa.eu” ;
“cristiansilviu.busoi@europarl.europa.eu” ;
“tudorcorneliu.vadim@europarl.europa.eu” ;
“george.becali@europarl.europa.eu” ;
“laszlo.tokes@europarl.europa.eu” ;
“iuliu.winkler@europarl.europa.eu” ;
“csaba.sogor@europarl.europa.eu” ;
“vasilicaviorica.dancila@europarl.europa.eu”

SURSA: ZOSO.RO


cybershamans (karmapolice) / CC BY-NC-ND 3.0
Share/Bookmark

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites