Wednesday, July 20, 2011

THE LAST LEGION


THE CORRECT HISTORY ABOUT KING ARTHUR AND HIS ORIGINS-FULL, HERE


Daca tot am urmarit cu sufletul la gura CAMELOT-pe care l-am pus la seriale-film care nu are nici o valoare istorica, dar care din punct de vedere magic e f tare-ca si jocul lui Fiennes-Merlin(suspinat, dat ochii peste cap, excitatie maxima), mi-am amintit de un film pe care l-am vazut acum citiva ani-THE LAST LEGION.

Dupa ce l-am vazut si m-am extaziat ca e cred singurul film in care apare DRACONES-ul DACIC, mi s-a parut anyway abulic din punct de vedere al istoriei, si doar un scenariu interesant care nu are nici o legatura cu povestea regelui legendar Arthur.

Inundata de dulcegariile romantice Monmouth-iene, povestea descrisa in film nu avea-in mintea mea-absolut nici o baza istorica.

SURPRIZA! Dupa ce am facut research am descoperit ca de fapt adevarata poveste a lui Arthur exact aia din film este, si chestiile siropos lesinate nu-si prea au locul(un alt film tare este desigur MISTS OF AVALON, dar acolo se trateaza mai mult partea magica si nu istorica).

Una peste alta acesta este un film pe care vi-l recomand cu mare drag pentru valoarea sa istorica si pentru ca asta este-trebuie sa recunoastem adevarul:VESTITUL, LEGENDARUL, MITICUL REGE ARTHUR A FOST DE AL NOSTRU!(yeah baby, urmas de dac get beget). ENJOY THE REVOLUTION!

AICI, SUBTITRAT


Si trailerul:


ORGASM VA ROG IN SECUNDA 0.10-DRACONES in vint!

cybershamans (karmapolice) / CC BY-NC-ND 3.0

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites