Wednesday, July 27, 2011

Oamenii simpli vor lucruri simple. Gasim si noi un brat de lemne si 50 ron pentru un consult oftalmologic in Iasi?!


Written by Laur

Topics: Umanitare

Astazi am primit rugaminte de a ajuta doi oameni simpli cu nevoi simple dar pentru ei greu de realizat.

Primul caz este al unui barbat din Bucuresti cu picioarele amputate care doreste si el cateva lemne pentru a trece iarna ce va veni. Ca un adevarat gospodar cand altii dintre noi se gandesc pe ce plaja o sa-si petreaca concediul de vara el se gandesc ce o sa faca la iarna!!

Un brat de lemne pentru o iarna usoara!

Buna ziua ma numesc Daniel din Bucuresti va rog sa ma ajutati si pe mine cu lemne de foc. Am 33 de ani cu boala burger arterita cu ambele picioare amputate, cu pensia mea nu reusesc sa le cumpar. Ambi parinti au decedat.

Va rog din suflet sa ma ajutati si pe mine nu cer de cat lemne nimic mai mult va multumesc

Cea de-a doua rugaminte este a unei femei din Iasi ce-si doreste doar sa poata sa-si faca un consult oftalmologic pentru a-si schimba ochelarii. Cunoaste cineva un cabinet in Iasi care sa o poata ajuta pe aceasta femeie?! – mai mult ca sigur ca un cabinet poate sa faca acest consult gratis!

Ajutor pentru un consult oftalmologic in Iasi

Ma numesc Zamfir Elena, sunt din Iasi si sin pensionara handicap gradul 2 cu diacnosicul[epilepsie]. Singurul meu veni este de 234lei pe luna…am si mari probleme cu vederea,port ochelari de vedere.

Trebuia sa fac control pentru schimbarea ochelarilor de acum 2 ani dar nu am am avut bani. Ultimul nr la ochelari l-am avut acum 2ani +4,75 la ochiul sting si +5,50 la ochiul drep. Acum nu mai vad aproape deloc cu ochelarii care ii am in prezent ,si imi provoaca dureri groaznice de cap,ameeli,dureri de ochi……….am si apa taiata si car apa de la aproximativ 300 m distanta de casa. Va rog sa ma ajutati si pe mine cu un ajutor financiar cit de mic ar fi, pentru a-mi face un control medical la ochi si sa-mi pot face alti ochelari.

Nr meu de contact este 0748814417

Credeti ca putem sa ne rapim din timpul nostru cateva minute sa sa le ascultam pasurile, credeti ca putem sa-i ajutam cu un brat de lemne si o pereche de ochelari? (femeia isi doreste doar un consult dar eu ma gandesc si la o pereche de ochelari!)

Cazuri primite prin intermediul DonatiiOnline/via laur



cybershamans (karmapolice) / CC BY-NC-ND 3.0

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites