Thursday, November 25, 2010

CLIPUL"genial" ANTIHACKING


Share/Bookmark



N-am mai ris de mult timp atit de mult si atit de bine. Pe bune. Tupeistii ne dau noua lectii de morala.
Dupa ce am vazut "The pirates of silicon Valley" in care e vorba despre povestea lui Steve Jobs(respect, me no batty gal) si a lui Bill Gates(un respect mai mic da' tot respect ca si geniul in afaceri merita salutat) in care isi furau unii altora ideile precum si pe ale altora-mouse-ul de exemplu e inventie Xerox- (da' oricum Jobs ruleaza mai mult) chiar mi se pare ilar clipul.

Dupa ce am Vazut povestea lui
Kevin Mitnick geniul geniilor, pe care FBIul l-a bagat la pirnaie cu toate ca nu facuse efectiv nimic decit ca le sparsese conturile ca sa vada cum functioneaza- pentru ca PUTEA, dar, repet ar fi putut sa devina miliardar din inginerii bancare si nu a facut-o, dupa asta zic, chiar mi se pare fail total sa scoti pe piata clipuri gen. Si nu ratati adevarata poveste mult mai spicy aici.

Imi aduc aminte si de actiunile Frontului pentru eliberarea Romaniei minunatii hackeri romani care au spart mai multe siteuri ce ne insultau tara. Hackers foreva IO say!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites