Tuesday, September 28, 2010

DESPRE CUTREMUR

Share/Bookmark

MESAJ FOARTE IMPORTANT DE LA GRIEG, REFERITOR LA CUTREMUR, PRIMIT LUNI, 27 SEPTEMBRIE 2010

Având în vedere predicţiile mai multor oameni de ştiinţă seismologi (pentru mai multe informații vedeți o știre difuzată de ProTV, și un articol din ziarul Libertatea) privind iminenţa unui cutremur în România în următoarele zile este absolut necesar să lucrăm cu toţii metoda simplă şi eficientă pentru stoparea cutremurului (care se poate citi integral aici), la intervalele orare stabilite (7.00, 13.00, 17.00, 19.00, 22.30).

Vă rugăm să trimiteţi tuturor acest avertisment din partea lui Grieg:
„ANUNŢAŢI PESTE TOT UNDE PUTEŢI CĂ DACĂ NU SE MOBILIZEAZĂ ÎN MOD EXEMPLAR TOATĂ LUMEA, ATUNCI ACEST CUTREMUR CHIAR O SĂ SE PRODUCĂ.„

yogaesoteric
27 septembrie 2010

7 comments:

cred ca orice poate fi rezolvat cu puterea mintii si a rugaciunii

La inceput aveai un blog fain ...radeai de multi idioti ...precum steluta zen de exemplu...acum in ultima vreme blogul a inceput sa gazduiasca tocmai idiotenii de genul celor criticate in trecut...gen Misa acum ...mai cutremurele au loc periodic...ok ne putem ruga ..dar nu putem vorbi de iminenta la o data fixa

Asa a lansat Anatol Basarab pe net isteria ca in nu stiu ce noapte va fi un mare cutremur...ca asa i-a spus lui unu din serviciile secrete ruse ca aveau document ca ar fi spus Parintele Arsenie Boca ...si nu a fost nimic

Sotul unei amice a stat toata noaptea treaz si si-a tinut si familia si copilul speriati desi eu ii spusesem pun pariu cu tine ca nu va fi --si pe 100 milioane

Si nu a fost

Ai cam ajuns varzete draga police

De murit oricum murim conteaza ce am facut pana atunci, nu ne putem acum ruga in fiecare zi sa nu fie cutremur.

Iti sugerez sa iti revii.
Apropo am vazut ca trimiti linkuri la tot felul de siteuri si bloguri cu tampenii...am vazut mai demult la tine pe blog si ceva cu 2012...OMGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG
Dus cu apa rece ...eu cred ca iti poti reveni... cred in tine si in bunul simt...vreau sa vad iar o persoana rationala si cu adevarat interesata de spiritualitatea autentica

hai ca sa nu spui ca doar te*am certat..mi-a placut aia cu baiatul horusra noul mesia...si mai ales pedeapsa...
nu o lua prea personal critica...in viata e bine sa mai fim si criticati

Ciao

in anul 1986 eram ucenica parintelui argatu- la inceputul anului ne-a adunat si ne-a impartit in grupe de cite 7, fiecare urmind sa postim negru intr-o zi-de ex io luni, tu marti etc, pina in vara cind, a zis el, o sa fie un cutremur devastator in romania, daca nu facem aceste tapasuri-cu rugaciuni. Asa ca am practicat si intr-adevar in august a fost un cutremur f nasol, dar nu devastator. Eu cred in chestiile astea si nu cred k ai fost atent-la MISA se lucra pentru ca sa NU fie, nu ca vezi doamne o sa fie si sa murim de frica. Mi se pare f bine ca lumea sa se mobilizeze indiferent de tel, a te ruga sau a medita impreuna este singurul lucru pozitiv.

p.s-legaturile la siteurile cu timpenii sint chestii care mie imi plac, daca tie nu iti plac e ok, nu toti avem aceleasi gusturi.

no sunt sigur ca parintele argatu nu a spus ca va da Tapas cel mult asceza canon nevointa ...cand vorbesti despre un parinte dintr-o traditie e bine sa pastrezi cuvintele acelei traditii si sa nu amesteci toate traditiile pamantului ca la misa apropo unde e o varza de toate

Ce nu ai inteles e ca unii considera metoda misa legata de prevenirea unui cutremur ca o metoda de manipulare adica sa ii stranga pe adepti in numele unor idei pe care societatea le considera ciudate...le cere din timp...de ex cine se ducea la salile lor seara pe la 22 sa faca 1 ora de meditatie contra cutremurului timp de nu stiu cate luni...asta e metoda de a intari randurile sectei

Bun si ce spuneau stii...dupa ce au fractionat cutremure mai acu in urma cu cativa ani si au deviat asteroizi...bivo cu puterea lui a deviat sau a farctionat sau indepartat cutremurul..eu am auzit cu urcehile mele adepti care spuneau ca acel cutremur mare din turcia trebuia sa fie in romania si l-a deviat bivo in tucia...vezi doamne sunt musulmani deci pacatosi...bivo nu prea ii are la inima apropo...deci iti dai seama la ce prosteala ajung

Si repet poate parintele argatu o fi prevazut nu ma bag dar daca bivo a deviat cutremurul catastrofal din romania in turcia imi pun pene ca mircea badea

si totusi ma ingrijoreaza acest mix pe care il faci intre prea multe traditii-- tibetane arte martiale crestinism tensegrity si inca cateva...asta nu inseamna ca eu nu respect toate caile viabile ... dar ma axez pe una..nu e ca nu mai stiu si de altele cate ceva...dar sincer deja cere multa munca si aprofundarea unei cai...

Dar daca ai timp si putere de a merge pe mai multe in acelasi timp nu exclud ca e posibil...

vad ca te preocupa si multe aspecte spirituale autentice
Poate ca am gresit pt ca in loc sa te laud pt multe postari bune am ales sa vad in primul rand ce nu mi s-a parut bun...deci cu aceasta ocazie te felicit pt toate postarile bune

a si prin bloguri idioate ma refeream la astea cu 2012 noua energie si alte mambo jambo ...nu generalizam...cand am dat peste 2012 pe blogul tau mi-a venit rau...am spus ...si AICI ...NO WAY...

deci mult mai multe lucruri sunt bune decat rele ...doar ca nu strica totusi sa nu cadem in plasa falsitatilor nici macar in postari

misa e un fake ca si mii de altele tobiasi ramthe asthari sherani comamdorii fortelor intergalactice stelute zen horusira si inca cati branci...si iti mai pot da 10 000 de exemple..te vad ca poti f mult de aceea am aceste pretentii de la tine

cum spunea shunryu suzuki roshi...credeti in voi...eu cred in voi
la fel si eu cred in tine si in puterea ta de a discerne

salve

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites