Saturday, October 2, 2010

I'M A FUCKING GENIUS! LA MULTI ANI KARMAPOLICE!









Share/Bookmark

Am vazut ca e la moda sa-ti urezi HAPPY B-DAY cind blogul implineste o anumita virsta..fixa..si mi-am zis ca n-ar fi rau sa fac si io asta.
Ei bine cybers implineste 2 anisori si ce e frumos e ca ziua asta coincide cu ziua Chinei.
Da, China, mama, limba chineza la dalles, Ileana, Ioana , Laurentiu, n so on n so forth...aul lang syne.

Acum m-am gindit sa recapitulez cam ce am vrut sa exprim io prin acest blog.
Pai in primul rind, daca tot muncesc la trezire si am avut sansa fantastica de a cunoaste maestrii autentici si am studiat si PRACTICAT timp de 30 de ani cam tot ce misca in materie de religie si miscare spirituala, am creeat KARMAPOLICE.

Karmapolice e rea, scirboasa, necrutatoare, geniala(o,da), hyperculta, bataioasa si amazoana. Karmapolice locuieste in iad si e sefa acolo, de aia nu se sperie de nimeni si nimic. Secretul ei e un bat ascutit facut din lemn de alun (ca e magic) care are la virf o chestie ascutita cu care-i impunge-n cur pe rai. Pe rauti ii doar bate la popo cu batul.

Pentru ca dragii mei mi-e scirba. MI-e scirba si nu pentru mine, ci pentru cei ce chiar cauta o linie autentica, o traditie adevarata, un maestru tru.
In Romania exista doar basini. De ce in tara asta toata lumea este/vrea sa fie maestru spiritual???? De ce daca ai studiat semidoctish o anumita religie/traditie/practica repejor tre' sa te erijezi in guru?

Mindria e boala rasei umane. e clar, dar ca la noi la nimenea. Deci karmapolice vrea sa si-i urce pe toti in cap si i-a criticat si ii va expune pe toti pesudogurusii din Rro sau care vin in Rro adusi de nemincatii si hamesitii care se gindesc sa mai roada un ciolan pe spatele unor nume consacrate(yet fake).

Al doilea motiv pentru care cybers exista este ca io am gusturi rafinate gente. Deci mi le expun ca sa va bucurati si voi de muzicile poeziile filmele si cartile citite/ascultate/vazute de mine, si astfel, as we know, sa evoluam cu totii ca arta e un lucru mare.


Si p'orma pentru ca-mi place sa ma joc.


Ce-mi doresc de ziua noastra??(plural senioral, va rog)
Cit mai putini clienti pentru KARMAPOLICE, si apoi...Si ca sa inchei imi urez..
PENTRU CA MERIT!

3 comments:

http://www.youtube.com/watch?v=xVzIGMqRznk&feature=related

Multumesc fete mele frumoase...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites