Wednesday, June 2, 2010

Scrisoare din Israel despre incidentul din Gaza

Share/Bookmark

sursa morar.catavencu.ro

Am primit prin e-mail, de la un prieten, scrisoarea de mai jos. Mi se pare că publicarea ei oferă un punct de vedere necesar referitor la ceea ce s-a întîmplat recent acolo.

Salut prieteni,

Ma adresez tuturor, cunoscuti (cei aflati in lista mea) si necunoscuti (cei aflati in listele prietenilor mei).

Nu am nici o indoiala ca toti prietenii carora evident ca le pasa de soarta mea, nu au ramas indiferenti la fenomenul de demonizare a Israelului, fenomen bazat pe minciuna si manipulare a maselor si care, cu fluctuatii, a atins o noua culme in urma “atacului banditesc asupra flotilei pacii”.

S-a intamplat, fapt foarte curios, ca numai un singur foarte bun prieten mi-a scris urmatoarele:

“Draga Monel, deoarece nu cred in propaganda antiisrael pe care ofac ziarele,radioul si televiziunea,te rog pe tine sa-mi scrii ce sa petrecut cu adevarat in Gaza,astept nerabdator raspunsul tau,cu drag…”

Fiind insa convins ca este doar o chestiune de timp pana la a va manifesta empatia fata de mine si ai mei, in noua situatie creata ma grabesc sa va prezint evenimentele, rapid si asa cum s-au petrecut cu adevarat.

Partenerii nostri de pace, condusi de organizatia terorista Hamas, perturba viata din Israel prin atentate teroriste si prin tiruri de rachete asupra oraselor israeliene.

Partenerii nostri de pace, condusi de organizatia terorista Hamas, tin in prizonierat, de aproape 4 ani, pe un soldat israelian, in schimbul caruia cer eliberarea a aproximativ 1000 (una mie!) de teroristi cu mainile patate de sange.

Partenerii nostri de pace, condusi de organizatia terorista Hamas, nu permit vizitarea acestui soldat nici macar de reprezentanti ai Crucii Rosii (in vreme ce Israelul permite, evident, vizitarea de catre familii, a teroristilor aflati in inchisorile israeliene).

Comentariu: cum de lumea pacifista nu organizeaza manifestatii, o flotila a pacii, pentru eliberarea acestui soldat?

In urma unor aspecte precum cele de mai sus, plus multe altele, Israelul a decis izolarea fasiei Gaza. El continua sa aprovizioneze aceasta regiune cu apa, electricitate, alimente si medicamente, dar verifica tot ceea ce intra in Gaza, pentru a reduce furnizarea de armament teroristilor.

In aceste momente si in aceasta situatie foarte delicate s-a gasit pacifismul mondial sa purceada la aceasta expeditie “cu scop exclusiv umanitar”, de fapt o provocare josnica pentru discreditarea, o data in plus, a Israelului.

Se stia ca printre “pacifisti” se afla si teroristi cunoscuti in Israel, dar acesta este un fapt minor…

Israelul a anuntat din timp ca nu va permite flotilei sa intre in apele teritoriale ale sale si a primit raspunsul, mai mult decat cinic, ca flotila se indreapta nu spre Israel, ci spre apele teritoriale ale…Gazei!!!

Israelul a propus flotilei sa acosteze in portul Ashdod, unde ajutoarele sa poata fi controlate si expediate in continuare spre Gaza pe sosea. A fost refuzat si de aceasta data, flotila “pacii” indreptandu-se spre Gaza.

In noaptea in care, dupa ce s-a anuntat prin megafoane asupra intentiilor, un comando israelian a coborat din elicopter, pe cabluri, pe puntea uneia dintre nave (”Marmara”) pacifistii s-au napustit asupra primilor soldati cu bate, rangi, topoare, cutite…

Au fost raniti cativa soldati, unii grav, astfel ca, pentru salvarea lor, camarazii au fost nevoiti sa deschida focul…cu prudenta, astfel ca au fost doar 9 morti printre pacifistii dotati cu rangi, topoare…

Asta pe scurt, foarte pe scurt…

In privinta Israelului a devenit la moda expresia “reactie disproportionata”. Tare as vrea sa ma lamureasca cineva, i-as fi recunoscator, cum ar putea sa arate o “reactie proportionata” la terorismul arabesc si al “pacifistilor” care il sustin.

(era sa uit: ceea ce s-a intamplat pe nava “Marmara” nu s-a intamplat si pe celelalte nave din flotila, pacifistii de pe acestea acceptand sa acosteze in portul Ashdod…)

Cand in timpul ultimului razboi mondial s-a purces la aplicarea “solutiei finale”, lumea a ramas indiferenta la suferinta poporului meu, care a platit un tribut de 6000000 de oameni. Acum, spre deosebire de atunci, avem o tara si o armata puternica, deci sunt motive temeinice de optimism, de sperante ca tragedia de atunci nu se va repeta!

Cu toate acestea, le multumesc tuturor acelora care au intentionat sa-mi scrie, sa-mi spuna ca sunt alaturi de mine si ca, macar la un pahar si o tigara cu prietenii, incearca sa-i lamureasca pe aceia care cred orbeste in propaganda antisemita si antiisraeliana, ca lucrurile nu stau chiar asa…

Toate bune, Monel

PS Nu am vrut sa fiu ironic, sunt sigur ca prietenii mei vad lucrurile nu foarte departe de adevar, in pofida celor prezentate la radio si televizor. Va multumesc tuturor si sa trecem deci la alte subiecte, mai vesele


3 comments:

Eu una m-am saturat de toata povestea asta cu Gaza si cu Israel. i-as lua pe fiecare si i-as pune unii in Asia si altii in Africa si sa nu se mai vada niciodata

E tare usor sa dai 25 la fundul altuia...Sfaturi de la distanta...

Pe meleagurile mele se spune ca : ''ce se vede de-aici nu se vede de-acolo''...

haha, da ar fi bine shakuka
bd-desigur asta spun si eu mereu cind vad prin bloguri comentasrii timpite-sa stea macar o luna la erez si sa discute dupa....si mai ales in jerusalem le doresc-the old city.
vb cu prietenii ieri si imi spuneau ca e gol orasul...trist

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites