Monday, May 31, 2010

VISAND CHINA


Share/Bookmark

De mica visez sa ajung in China. La 16 ani m-am apucat de chineza, si nu mi-a trecut nici acum cind ma uit in continuu ca apucata la WUXIA (filme de arte martiale chinezesti), maninc legendele chinezesti pe piine si ador poezia si pictura chineza..

De orele in care mama imi dadea cu batul peste miini ca sa ma invete sa maninc frumos cu betisoare nu mai zic, nici de cele in care exersam caligrafia chineza ca sa iasa vreun tablou pictat cu singe de dragon pe matase alba perfect.

Cu toate ca m-am pelegrinat prin lume, nush de ce nu am ajuns inca in China(ok si banii si timpul).


Insa acum
pagini aurii organizeaza un concurs, la care va invit si pe voi sa va inscrieti, desigur in echipa mea-ca de aia ii fac reclama-echipa lui Cabral, care, zic io are cele mai mari sanse de cistig, si oricum ar fi I heart Cabral-de pe vremea cind ma'sa Arge venea la noi la servici exasperata ca nu poate sa-l pedepseasca, ca orice i-ar zice, sau i-ar da pedeapsa, el nu se supara. Avea 9 ani.

Deci inscrieti-va aici, luati-va widgetul lui Cabral...si succes(mai sint si alte premii interesante).

3 comments:

cand eram mai mica,l-am intalnit pe Cabral la munte si nu-mi mai dezlipeam ochii de pe el pana cand s-a strambat la mine:-))) de atunci nu prea il mai inghit,sincera sa fiu ..:)))

dc? poate a vrut sa fie haios, asa cum te strimbi la copii mici

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites