Tuesday, June 1, 2010

NAGUAL FOTOGRAFIAT

Share/Bookmark

Un bunicuţ din Marea Britanie a observat într-o poză de familie prezenţa unei fantome care se uita pe geamul casei sale, în dreptul căreia au stat membrii familiei lui în momentul imortalizării imaginii pentru a deveni amintire. Nu mică i-a fost mirarea când şi-a dat seama că fantoma cu pricina seamănă leit cu el în ziua nunţii sale.







Harry Ross, în vârstă de 64 de ani, este un bărbat fericit, care este căsătorit cu aceeaşi femeie de 42 de ani. El a făcut o descoperire uimitoare într-una dintre fotografiile sale, în care este împreună cu fiul şi nepoţii săi: a observat o fantomă în propria casă imortalizată împreună cu sine şi cu ceilalţi membri ai familiei. Şi mai surprins a fost când a constatat că fantoma seamănă foarte bine cu el, în ziua nunţii. "Când am văzut poza, imediat m-am gândit că sunt eu. Am recunoscut hainele cu care am fost îmbrăcat în ziua nunţii, când aveam 22 de ani. Şi familia mea este de acord cu mine. A fost înspăimântător să mă văd în felul acesta", a declarat Harry.






7 comments:

sintem dubli-tonal-corpul, emotiile, gindirea si nagual-partea spirituala, sau asa cum o numim noi celalalt, dublul, nagualul-ma bucur ca au reusit sa imprime fotografic aceasta parte energetica a noastra-care btw nu imbatrineste desigur

This comment has been removed by the author.

se vede ca nu ai inteles nici ceea ce isneamna nagual, sau nu l-ai citit cu atentie pe CC
nagual se refera la 3 concepte diferite
unul dintre ele este chestia aia din poza
o zi libera de socializare

This comment has been removed by the author.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites