Sunday, March 14, 2010

PARINTELE TEOFIL

Despre parintele Teofil am gasit numai cateva cuvinte in Internet: "Ieromonahul Teofil Brasoveanu a fost închis la Jilava." L-am intalnit in 91 ... si pana in 96 cand a murit, mi-a fost duhovnic. M-a invatat ce inseamna iubirea de Dumnezeu si de oameni, ce inseamna credinta ... cum poti sa fi lumina intre oameni fara a fi cu nimic special.

De la el am ales sa nu judec pe nimeni dupa fapte si vorbe. Nu noi judecam, sa judece cei care sunt fara pata!

Vorbele si sfaturile lui mi-au luminat pasi in toti acesti ani. Scriu aceste randuri ca o marturie ca nu l-am uitat, mi-a fost alaturi in suflet si in viata.

Traieste prin noi ... copii lui. Dumnezeu a ales sa-l cheme la el mult prea curand. Fie sa odihneasca cu sfintii, si rugaciunile lui sa ne lumineze vietile mereu.

Parintele Teofil, odihneste intr-un loc plin de verdeata la manastirea Cernica.

Pentru cei care doresc sa asculte ... cuvintele lui:

Hafial

2 comments:

https://www.scribd.com/document/378285337/Pr-Teofil-Brasoveanu-Puterea-Dragostei-pdf

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites