Friday, November 20, 2009

TEO NU MA IUBESTE


Teo Trandafir si-a facut blog. Probabil sfatuita de Mircea, el are deja un blog celebru, sau de piarijdii sai.
Blogul e mediocru, dar unele posturi sint destul de simpatice.Asa cum credeam ca e si Teo, de la televizor.

Am intrat pe blog de cind l-a facut-acum fo 2 saptamini parca -si am lasat commuri.











NICI UNUL DINTRE COMENTARIILE MELE NU A FOST APROBAT.
Am citeva scenarii sumbre in minte:


1-TEO de fapt nu e TEO ci e ORESTE, care, asa cum stim ma iubeste de moarte.

2-TEO e de fapt un pion al KGB-ului in Romania.Sau al Securitatii. Sau CIA.Pick one.Dar nu MOSSAD, ca pe aia ii simpatizez ca-s baieti sexy.

3-TEO s-a enervat ca am scris la o cerere de -a ei de pe blog, in care se lAmenta ca ce se face cu porcIna, ca vaccinul porcesc e o facatura de-a concernurilor capitaliste americaneshti/europeneze.


4-TEO nu exista si ceea ce vedem noi la televizor este 'an elaborate hoax', realizat prin efectele de lumini si umbre, 3D folosite la filmul 2012. Ceea ce EI urmaresc este sa scoata la iveala prin commuri pe aia care nu sint LAW ABIDING CITIZENs.

5-TEO e pur si simplu proasta.OOOOOOOOOOOOOO

Hai ca mai am si altele, dar
all in all pe mine m-a pierdutpe undeva pe drum.

12 comments:

Salut, Karma!

De ce este proasta (in opinia ta) Teo?
Pentru ca nu ti-a aprobat niciun comentariu?
Fiecare face ce doreste pe blogul sau, important este sa nu fie ipocrit, aidoma lui Oreste.
Poza in "omul de bine" si numai om de bine nu era. Interesele primau.
Teo a pozat in vre-o sfanta, a dat lectii celor din jur, a incercat sa devina cumva, invre-un fel oarecare mentor, "guru" etc?
NU!
Atunci?

Acelasi lucru mi s-a intamplat si mie pe blogul lui Crin anTonescu. Niciun mesaj al meu nu a fost publicat.
E prost? Nu e prost, e smecher. A validat doar mesajele ce-i sunt pe plac, cei care-l ridica-n slavi, cei care-l vad ca pe un nou "guru" al acestei tari.
Acelasi lucru se intampla si pe blogul lui Base...
Unii oameni inca nu sunt pregatiti sa accepte si opinii potrivnice lor sau contrare asteptarii lor.
Le trebuie inca timp pentru maturizare si asumare.

eu nu i-am scris nici un mesaj CONTRA..din contra, toate erau super neutre si la obiect.
cred ca este PROASTA pentru ca am intrebat-o frumos, repet nimic nu a fost agresiv sau contra, am intrebat-o deci de ce nu imi valideaza comentariile..pe oreste il inteleg era clar ceva IMPOTRIVA, dar la ea NIMIC.eu consider ca un om fara argumente este un om PROST....parerea mea

da, pe crin il inteleg, in fond totul e politica, la fel mi s-a intimplat si mie pe blogul lu'ilici. si totusi pe el nu l-am facut prost. de ce?pentru ca el nu mi-a postat commul deoarece era complet IMPOTRIVA firii lui si a blogului, deci am inteles.era logic in lumea lui.
dar ea era de presupus ca nu e implicata in fo politica.acum e clar ca de fapt este.si NU e neutra asa cum se da.

aha, am inteles!
Nu a validat comentariile tale pentru ca nu a lasat-o gurumic :)))
Or fi ramas preteni si, firesc, e sa fie impotriva ta, conform zicalei ceausiste: "dati in mine, dati in fabrici si uzine"
:))))

Nu-i bai, romanica noastra este plina de astfel de specimene.
Noi sa "traim bine" ha ha ha - l-am parafrazat pe dictatorul democrat

Nu esti cam dura, sau stii tu ce stii?

@andrei-da-mi emailul tau sa-ti explic cum
@mihaela-ba da, as always, da'm-am si declarat

andreiradum@gmail.com
Multam fain

Pana mea!...s-a umplut blogosfera de vedete.

Astia chiar cred ca daca sunt vedete la TV, vai draga ajung si in online.

PS: @Karmapolice: poate n-ai inteles un lucru. Si-a facut blog unde scrie dar nu vrea sa se comenteze.

Si poate nu stie sa dezactiveze commenturile

am zis io ca i=o fi spus piarizda, nu de alta da'tocmai si-a lansat noul format teveu

poate n-a avut timp sa ti-l valideze:-P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites