Sunday, November 15, 2009

ASTA-I TOT

OK. Nu pot sa ma opresc din plins. Am terminat de vazut THIS IS IT!

Am plins din primele 3 minute cind am vazut cit de emotionati erau dansatorii care venisera sa dea probe pentru spectacolul lui MJ, am plins cind am vazut cit de mult le-a schimbat viata dansul si muzica sa, am plins cind le-am vazut intentia-tipul din Australia care in 2 ore de cind aflase de casting se urcase in avion.

Am continuat sa bocesc vazind incredibila sa daruire la repetitii, cind tot repeta: 'trebuie sa-mi crut vocea' dar nu se putea abtine si cinta la max, si am ramas socata vazind DULCEATA cu care le vorbea membrilor staffului, trupei, dansatorilor, politetea cu care ii ruga de fiecare data sa faca ceva, dar mai ales faptul ca in afara de multumesc le spunea de fiecare data GOD BLESS YOU. La fiecare fraza MJ spunea 'Dumnezeu sa va binecuvinteze' si I LOVE YOU.

Recunosc ca in afara de faptul ca am fost intotdeauna fana MJ, am avut si io indoielile mele, legate de acuzatiile care i s-au adus. Intotdeauna le-am negat, dar in mintea mea a ramas indoiala..mintea de maimuta...

Dar azi l-am vazut pe MJ binecuvintind pe oricine. Perfectionist. Multumind DIN INIMA pentru orice lucru oricit de mic. Cintind ca ingerii. Si am realizat ca THIS IS IT ar fi fost mai mult decit un banal show de entertainment, chiar daca acesta ar fi fost poate cel mai mare din industria showbusinessului.

MJ voia ca THIS IS IT SA FIE UN MANIFEST PENTRU NOUA OMENIRE.
O omenire care, asa cum spunea, trebuie sa se uneasca deoarece sintem una. Sa ne iubim. Sa salvam planeta, aceasta fiinta vie pe care am insingerat-o. Sa eliberam oamenii de rind de SCLAVIE. Sa fim atenti ca MAI AVEM DOAR 4 ANI! Sa nu ne lasam si sa incepem schimbarea cu omul din oglinda. Asa cum ne-a spus tuturor la sfirsit, ca si membrilor staffului cu care la sfirsitul repetitiilor a format un cerc al Intentiei, un cerc de unitate, de iubire, denumindu-i pe toti familia sa.

Un manifest in care lumina va triumfa, exact asa cum s-a intimplat atunci cind a schimbat sfirsitul lui THRILLER-cintecul satanic pe care l-a imbaiat la sfirsit intr-o ploaie de lumina si speranta, uitindu-se in extaz la cer, si rizind batjocoritor de fortele intunericului.

ASTA-I TOT.TE IUBESC MICHAEL.I REALLY DO!
Inca pling si nu ma pot opri.


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites