Wednesday, October 6, 2010

LEAPSA TRU

Share/Bookmark

Am gasit AICI o leapsa care chiar mi s-a parut interesanta.
Daca va place preluati-o si voi.
Here we go:

Zodia – Leu-control freak, eroic, generos si shiny shiny shiny

Aş vrea – sa ma eliberez odata din MAtrix

Păstrez – scrisoarea de la Nana(iubita mea nana care m-a crescut)

Mi-aş fi dorit – sa fiu milionara

Nu-mi place – durerea

Mă tem – ummmm.....de nimic?

Aud – vocea emisarului (unii ar zice ca-s nebuna.Ha!)

Îmi pare rău – ca nu fac dragoste mai des

Îmi place – Jimi Hendrix and Janis Joplin, of course(ei ESTE si nu sint, pentru ca deja au devenit UN conglomerat de emotii si arta)

Nu sunt – matematiciana.Nu-i de bine! Creierul meu sting s-a atrofiat de tot.

Dansez – O, da! Pe strada, in supermarketuri, in pat, la concerte(the horror!)

Niciodată – Never say never!

Par – dusa. Nu sint, trust me!

Plâng – la filme de desenete animate(The Lion King, man)

Nu-s întotdeauna – calma.

Nu-mi place la mine – disperarea

Sunt confuz – de zece ori pe zi. Da-mi trece.

Am nevoie – de un milion de dolari?

Ar trebui - sa-mi termin cartea

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites