Sunday, October 3, 2010

SATANA DE LA VODAFONE



Share/Bookmark

Mi-am activat in marea mea prostie -acum vreo 3 luni-optiunea de 800 minute pe luna -cartela vodafone, si apoi de 1000. Bineinteles ca de cite ori imi incarc cartela mi se activeaza amindoua, si oricum nu am timp sa vorbesc de 1800 de minute pe luna oricit de mult as incerca.
Am incercat sa-mi dezactivez singura una dintre optiuni, dar complexul si greoiul mod de a o face la *222 m -a facut sa renunt.
Am incercat sa intru in legatura cu un operator-no can do.

Am incercat sa dau atunci telefon la numarul lor de relatii clienti de pe site si mi-a raspuns o duduie care s-a prezentat cu CENTRALA VODAFONE. OK deci duduia CV foarte scirbos mi-a spus ca ei nu se ocupa cu dezactivare optiunii de cartele(eu fiind probabil un produs rebutat al clientilor vodafone) si ca numai abonamentele-produsul de lux-sint servite de ea.


Duduia Centrala Vodafone mi-a spus apoi ca NU SE POATE sa ma ajute si se pregatea sa-mi inchida, cind brusc m-au apucat nervii.Am rugat-o sa-mi dea managerul ceea ce, conform regulilor ea este OBLIGATA SA FACA.Nu a dorit. I-am spus sa-mi dea numele.NU A VRUT, mintind cu nerusinare ca mi l-a spus la inceput ceea ce eu-being the control freak i am-INTOTDEAUNA il scriu cind dau telefon la oricare chestie unde exista relatii cu clienti-gen RDS, UPC, ROMTELECOM, n so on n so forth.


Pina la urma a degenerat urit duduia tinind-o creanga ca nu imi face nici o legatura si devenit nesimtita si agresiva-desigur e usor daca te chema CENTRALA VODAFONE.
Am inchis dupa ce i-am promis ca o sa apara in presa, si am dat din nou telefon la acelasi numar.
De data asta o domnisoara foarte draguta mi-a raspuns, rezolvindu-mi problema in fix 3 minute...OMG, SE POATE??????
Apoi i-a scris o notita sefului ei in care i-a raportat incidentul.Astept noutati.

All in all avind in vedere-chiar daca am cartela-ca eu incarc cam de fo 15 euro pe luna-ca platesc mai mult ca la abonament- am pretentia sa fiu tratata cu deferenta si respect, pentru ca-nu-i asa-si acum o sa bag fraza aia scirboasa pe care toti o urasc cind o aud dar este OH, SO TRUE-eu ii platesc pe ei .

Deci asteptam noutati si le dorim salutari de fericire asa cum zicea colegul meu de banca usor retard din clasa a patra.
Anyways sa ne gidim de doua ori cind mai cumparam ceva de la Vodafone.

2 comments:

sa iti zic ceva: am facut o promotie la vodafone cam acum 3 saptamani, "daca iti aduci un prieten din alta retea si isi porteaza nr la vodafone primesti 1200min retea/250min nat."-ultima oferta de criza a lui vodafone...jalnica!!
... si vreo 2 sapt le-am explicat oamenilor oferta, asa cum m-au instruit si ei sa fac,lumea parea incantata dar evident putini au pus botul. apoi am mers si eu cu o cartela de cosmote sa o trec la vodafone sperand sa primesc minutele:))) mi-au zis k e oferta doar daca ma abonez pe 2 ani cu acea cartela,altfel nu primesc nimic:))) asta dupa ce 2 sapt le explicam oamenilor ce oferta irezistibila are vodafone pt ei :|

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites