Tuesday, October 5, 2010

Mircea Badea ataca credinta ortodoxa

ce

3 comments:

Draga Ortodox(cs)-ule!

Ceea ce spune Mircea este perfect adevarat. Voi vreti fiecare zi sa fie o sarbatoare, o risipa exageratade mesaje sau telefoane!Voua va place sa credeti in ceva ce nu exista! Ghidul ortodoxului incepator :))))) care ar trebui sa contina si cateva sabii si un scut, poate mai facem cateva cruciade...IN NUMELE LUI DUMNEZEU! Ca EL asta isi doreste...macel pentru crestinism.

Domnule, se pare ca Dvs. nu cunoasteti istoria, si nu acceptati ca mai exista si altceva in afara de D-zeu. Spiritualitatea Dvs. este destul de redusa, precum si gandirea.

Va multumesc pentru ca imi cititi mesajul si ma criticati.

o zi buna si cu ICOANE si rugaciuni.

La revedere

inainte de a-ti da cu parerea despre blogul meu citeste-l...daca aveai bunul simt sa faci asta ai fi stiut:
1-ca sint femeie
2-ca NU SINT CRESTINA
3-critica mea la adresa bisericii pe blog este f virulenta
4-critica mea la dresa clipului este doar legata de modul cretin si incult in care mircea s-a exprimat
asa ca scuteste-ma
5-esti la fel ca si extremistii religiosi-semidoct si obsedat de micul tau ego, asa ca ar trebui sa va imprieteniti

P.P.S-tocmai pt ca sint de acord cu multe lucruri pe care le-a spus am postat
hai du-te si uita-te in oglinda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites