Thursday, July 23, 2009

CE-MI MAI PLACE-LA SCENA































In peisajul pestrit al crismelor bucurestene La Scena are in inima mea un loc special. Au reusit sa NU ma enerveze aproape deloc, lucru rar pentru mine, clienta furioasa si dragon ce scoate foc pe nari din fire, deranajat de nesimtirea/lehamitea/prostia/aroganta chelnerilor bucuresteni.

Dar in La Scena am descoperit ca EXISTA. Exista in primul rind un loc destul de eclectic, in care-shock-nu am vazut pitzipoance si cocalari.Apoi muzica, chill si ambient este chiar super, perfecta pentru a te relaxa cu prietenii.
Favorita mea, camera rosie este un salon cu perne uriase rosii desigur, pe care ma trintesc cum ajung acolo, stind intr-un cot precum romanii la mesele lor fastuoase si visind ca sint in alte timpuri.Peretii rosu inchis si aerul suprarealist ajuta tripurile.
Desigur, daca am chef sa pretind ca sint in Micul Paris de altadata, salonul alb cu scaune satinate imi sta la dispozitie, la fel si felurile de mincare mestesugit denumite dupa diverse piese de teatru, piese ce se intimpla in sala alaturata, dar fara sa deranjeze mesenii ce vin doar pentru a minca sau a discuta cu prietenii.
SIngurul lucru care mie personal nu mi-a placut foarte este pretul destul de scumpicel, however nu foarte.
Did I mention buda?Buda e sublima..imi place foarte si trebuie sa recunosc ca este unul dintre primele lucruri dupa care judec o crisma.Aici, very vintage.
Afara, in gradina, sub acoperisul alcatuit din ramuri de copaci sau umbrele mari, poti admira stelele in timp ce un tango fusion iti susura incet la ureche.

All in all, I heart La Scena.
P.S.-adresa este

Calea Calarasi 55

2 comments:

si mie imi place camera rosie ;))

da, imi aduce aminte de un salon oriental si dulcele fum al narghilelelor

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites