Wednesday, July 22, 2009

INVATATURI LA ZI

1. Nikita. Învăţături: banii e pentru şmecheri, eu fac 120 milioane pe lună, cine eşti tu să nu mă placi, dă-te-n pula mea, muie, sloboz, floci, naştere, iar m-ai atins acolo.
2. Naomi. Învăţături: oamenii sunt răi, nu le plac deviaţiile, eu sunt a doua Elvis, nimeni nu vrea să-mi recunoască valoarea, eu am nevoie de operaţie, nimeni nu mă ajută, mă duc să fac bani în Germania, că acolo scot mai mult pe luat pula în gură, românii sunt săraci şi n-au lovele de tariful meu.
3. Magda Ciumac. Învăţături: decât fruntaş la tine în sat, mai bine o panaramă proastă la oraş, idioţilor, nu mă înţelegeţi, da’ cine e paţachina asta domnu’ Dan să vorbească ea cu mine aşa, Ogică are pula proastă.
4. Roxy Manelista. Învăţături: când deschizi radioul sau televizorul, să fii întotdeauna cu mare băgare de seamă.
5. Marian Valorosu’. Învăţături: se aplică extrem de bine varianta de mai sus, cu specificarea faptului că unele mame nu ar trebui lăsate să procreeze.
6. Mihaela Rădulescu. Învăţături: am plecat din Piatra Neamţ ştiind doar să mă şterg cu coceanul la cur, acum am Porsche sub buci, daţi-vă dracului de români proşti, vai, futu-te-n gură Elan, ce nenorocit eşti că mă laşi să stau în vila ta de la Monaco.
7. Guţă. Învăţături: haoarde, să moară, pe sistem turbo, fratili meu, am agenţie imobiliară, am haur la gât, cânt la nunţi, dă-te dracului de român prost.
8. Monica Columbeanu. Învăţături: dacă sugi pula zbârcită, mâine vei fi fericită.

sursa demaio

ASTA INVATA COPIII NOSTRI DIN MASSMEDIA!!!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites