Thursday, December 22, 2011

EROILOR NOSTRI DE LA REVOLUTIE



Norse/Asatru/Viking Graphics

Magickal Graphics


Cuvintele dor si pagina arde aprinsa de strigatele fratilor mei. Imi amintesc monede varsate pe jos, usi inchise si rafale purtate de crivat.
O singura biserica a ascuns in pintecele sale copiii cu chipuri de inger.

Am luptat am murit.
Am murit n-am fost liberi
Pina cind Soare, pina cind?
Lupii au pierit, corbii in ceruri
Ne duc eroii plingind.

Uneori mai aud, scrisnit, doar pe seara
cum vintul ce atirna de o stea
in cadere imi striga-ntr-o limba bizara
sa le cint tuturor povestea
celor mici si curati si cuminti si fierbinti
ce-au iesit intr-o seara de mit
si-ntr-un rit vechi si uitat au zburat catre munti
prinsi in suliti de vechii parinti.

Si-mpreuna spre cer
si-mpreuna calare
cu dragonii cei albi chiuind
au deschis pentru noi de lumina carare
sa-i urmam cind o fi s-adormim.

S-adormim in poveste eroi, faurari
si dascali, parinti, si poeti
si cu stele pe frunte sa ne-mpodobim
cind in fata le-om da bineti.

Si in cartea cea mare sa scriem si noi
o poveste ce-o incheie pe-a lor
si la masa lui Mos sa poftim in zavoi
unde corbii ne-nvata un nou zbor.

Iar frumoasele moarte, frumoasele vii
Cu aripi de argint pe platosa
sa ne-aduca al vietii elixir rubiniu
chiuind sa chemam din neant bucurii
iar nori albi troznind sa se rupa

Si sa ploua cu spume, cu valuri sa ploua
cum n-a fost de la potop urgie
si din singe si lacrimi o patrie noua
sa ne fie sfinta glie.



Norse/Asatru/Viking Graphics

Magickal Graphics





cybershamans
(karmapolice) / CC BY-NC-ND 3.0
Share/Bookmark

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites