Tuesday, April 12, 2011

POWPOW-

Share/Bookmark

V-am pus ieri un clip care speram sa va atraga atentia despre ce se intimpla in industria muzicala...astazi o sa fac referire la un articol ce face mai multa lumina in acest subiect:

Primul videoclip produs cu finantare MTV este masonic şi dezvăluie pactul cu diavolul al adepţilor acestei malefice secte planetare!



Într-un efort de a "infuza mai multă viaţă" în lumea muzicii video, MTV a anunţat anul trecut că va începe finanţarea producţiei unor videoclipuri muzicale. Melodia "Pow Pow" a formatiei LCD Soundsystem aleasă pentru primul videoclip finanţat de MTV a fost considerată un simbol reprezentativ al acestei televiziuni (şi al forţelor malefice care se afla în spatele ei). Simbolismul este atât de evident încât aproape că nu are nevoie de comentarii suplimentare, orice spectator îl poate înţelege. Totuşi vom face câteva observaţii sumare.


Clipul, care a avut premiera la MTV pe data de 4 noiembrie 2010, începe cu enunţul: "La miezul nopţii, ea a venit pentru a lua sufletele celor blestemaţi". Urmatoarea imagine ne prezintă un panou pe care se află ordonate în mod straniu o serie de accesorii - cercei, brăţări, ceasuri, ochelari, picături de ochi, carduri de credit, lentile de contact, machiaj şi altele.

Actriţa Anna Kendrick care joacă personajul principal alege o brăţară, o plasează pe încheietura mâinii şi apoi în mod magic trece printr-un perete, înainte de a păşi într-o decapotabilă în faţa căreia o aşteaptă o echipă de bodyguarzi musculoşi şi înarmaţi.


Următoarea scenă are loc în interiorul unui club de noapte extravagant, unde Kendrick rătăceşte prin mulţime înconjurată de mister şi fascinată de împrejurimi. În cele din urmă ea găseşte un separeu în care se află un bărbat şi o femeie. Bărbatul cu aer interlop, îmbrăcat într-un costum elegant, brusc nu se mai simte în largul lui.

Un personaj mai în vârstă îi prezintă bărbatului o hârtie, probabil un contract, la semnat, el însă refuză. Kendrick se aşează apoi lângă el şi, cu ajutorul mâinii, pare a emite, sub forma unui flash aproape subliminal, un simbol masonic ca în imaginea de mai jos:


Ochiul lui Horus într-un triunghi

Clipul continua cu două scene similare în care, în urma refuzului de a semna, alte două personaje dubioase sunt "vrăjite", manipulate de către personajul feminin, care le induce idei masonice, moment ilustrat cu ajutorul flash-urilor unor simboluri evidente.

Alt simbol masonic: compasul şi echerul

Ochiul în triunghi simbolizeaza "marele arhitect al universului"


Cele trei personaje blestemate de femeie se regăsesc apoi într-o lojă masonică, unde un maestru mason invită noii recruţi să se alăture altor 3 personaje: un politician, un militar şi un poliţist (reprezentanţi ai "elitei" conducătoare).

Maestrul de ceremonii, îmbrăcat în ţinută masonică, ordonă noilor veniţi să stea în linie cu politicianul, militarul şi poliţistul.

Reflexia podelei templului masonic ascunde un ochi

Reapare femeia misterioasă, strălucitoare, purtând o rochie de mireasă şi afişând către bărbaţi un zâmbet scurt, care se transformă apoi într-un rânjet ameninţător. Rochia de mireasă este o aluzie la unele elemente prezente în ritualul masonic de iniţiere în al patrulea grad al sectei masonice - "maestrul secret".

Ceremonia ritualului de grad 4 este prezentată alegoric ca o nuntă, ca un legamânt nupţial, făcut de spiritul masonului cu "divinitatea" numită "marele arhitect al universului", denumire sub care se ascunde de fapt Baphomet, Lucifer sau altfel spus Satan. În realitate acest ritual nu este decât un pact cu diavolul, o vânzare a sufletului către satan, iar femeia din videoclip reprezintă francmasoneria, maleficul intermediar venit "să colecteze sufletele celor blestemaţi", aşa cum am fost anunţaţi de la început.



În final, cei trei indivizi proaspăt racolaţi sunt înfăţişaţi dezorientaţi, bântuiţi de confuzie, plini de regrete, iar femeia ezită dacă să aleagă între o atitudine violentă, represivă simbolizată de un box (armă albă, alcătuită dintr-o placă de metal cu găuri pentru degete) aflat pe panoul cu accesorii de la începutul clipului sau între continuarea acţiunii de racolare simbolizată de o altă brăţară.


Deşi aparent acest prim videoclip finanţat de MTV promovează masoneria ca o cheie a "succesului în viaţă", a "întrarii în rândul elitelor", privindu-l la modul profund el dezvăluie preţul pe care îl platesc cei care aderă la aceasta sectă satanică: corupţia sufletească.

Nu este nici o mirare că în lumea showbizului (dar nu numai în acest domeniu) în care masoneria deţine un control cvasitotal, s-a încetăţenit satanica idee că succesul poate fi obţinut uşor şi rapid prin vânzarea ritualică a sufletului către diavol aşa cum au făcut unele pseudovedete gen
Lady Gaga, marioneta gruparii Illuminati, uneori chiar în cadrul unor showuri publice cum ar fi megaritualul masonic realizat în 2009 cu ocazia MTV Video Music Awards.

În realitate "succesul" acestor personaje este datorat celor care deţin mass media şi industria muzicală, aceştia evidenţiind cu prioritate nulitaţi manipulabile doar pentru motivul că promovează public "valorile" şi simbolurile maleficei conspiraţii francmasonice.



Să ne mai mirăm că sediul MTV Canada coincide cu sediul unui templu masonic?


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites