Saturday, March 27, 2010

SA FACEM CEVA

Mordechai ştie un caz trist, aşa de trist că trebuie musai ajutat: un prunculaine are musai nevoie de o operaţie. O tumoră nemernică, un destin chinuit. Ne putem mobiliza să facem ceva calumea? Daţi? Haidaţi, vă roagă Groparele frumos! Aveţi grijă de voi şi de copiluţul ăsta de mai jos, că vă va da şi el un link la blogroll când creşte mare;)

RADU BRAGADIREANU
Sunt Radu, un bebelus de cinci luni, si imi doresc sa rad pentru ca asta fac bebelusii, nu? As zambi mereu, as umple lumea cu rasul meu, dar nu ma lasa o tumoare mare si rea, cu care m-am nascut… nici firele care-mi intra in nasuc, nici aparatele la care sunt conectat… Mami stie ca m-am nascut cu o tumoare masiva cranio-maxilo-faciala pe care, data fiind natura ei (prinde nervi si vase majore), marimea si amplasarea in cavitate bucala si inaintarea ei spre ochiul drept si spre creier, doctorii din Romania nu o pot opera. Tumoarea este asa de mare incat eu nu mai pot inchide gurita. Am nevoie urgent de o operatie in strainatate, pentru ca tumoarea creste mai repede decit mine, dar transportul special, investigatiile si operatia costa foarte mult. Inca de la nastere, casa mea este Sectia de Terapie Intensiva a Spitalului Marie Curie si-atunci va intrebati de ce am inceput sa zimbesc? Pentru ca stiu, oamenii buni ca voi ma vor ajuta sa scap de tumoare care-mi apasa pe creier, care nu ma lasa sa respir sau sa mananc normal. Vreau sa simt gustul lapticului, sa descopar lumea, sa va intilnesc pe strada si sa va bucur ziua cu un zimbet.
PENTRU CEI CARE VOR SA MA AJUTE:
Cont romanesc pentru donatii:
BRD Agentia Romancierilor
IN LEI – RO39BRDE410SV57748954100
IN EURO – RO20BRDE410SV69441714100
Numele mamei: Popescu Laura Adriana
Pentru donatii din strainatate:
BIC: BRDE sau BRDEROBU

Cont nemţesc pentru donaţii fara comision din Europa:
Nume: Carina Marinoiu
Nr. de cont: 280437500
Codul bancii: 57040044
Banca: Commerzbank
Din afara Germaniei folositi:
IBAN: DE84570400440280437500
BIC/SWIF: COBADEFFXXX


via groparu.ro

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites